לואיס אנריקה רוצה את נוליטו, ההנהלה מתנגדת

בעונה הבאה ביחד? נוליטו לצד סוארס
בעונה הבאה ביחד? נוליטו לצד סוארס | צילום: Gettyimages

ברצלונה ממשיכה לחפש חלוץ לעונה הבאה ומקווה להנחית את דיבאלה

(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק מחר בקאמפ נואו נגד סלטה ויגו, אבל אי אפשר לומר שהאווירה רגועה במועדון.

 

לפי דיווחים ביממה האחרונה, ברצלונה נכון לרגע זה לא יכולה להאריך את חוזיהם של ניימאר וסרחיו בוסקטס, מהלכים אותם היא כמובן מעוניינת לעשות, כל עוד לא חתמה על חוזה עם ספונסר חדש. כרגע החוזה שלה הוא עם "קטאר אירוויז" שמזרימה 50 מיליון יורו לעונה, אבל הוא מסתיים בקיץ. הזכיות הרבות בתארים גרמו להגדלה ענקית בתשלום על בונוסים לשחקנים ומאלצים את הקבוצה לחפש כיצד להגדיל משמעותית את הכנסותיה.

 

 

כל זאת במקביל לחיפוש אחר חלוץ לעונה הבאה. שער העיתון "מונדו דפורטיבו" התרכז הבוקר בחיפושים אחר שחקן שיוכל להחליף את אחד מבין סוארס, ניימאר ומסי כשהם יזדקקו למנוחה או בעת חסרונם אם יהיה, ולפי הכתבה השם המועדף על ברצלונה הוא פאולו דיבאלה בן ה-22 של יובנטוס, אך מחירו הגבוה, כ-60 מיליון יורו, עשוי לטרפד את מעברו – וגם כך קיים ספק אם הוא ירצה להגיע כדי לשבת על הספסל.

 

עוד לפי הידיעה, המאמן לואיס אנריקה עדיין תומך בהחתמתו של נוליטו מסלטה ויגו, אך ראשי המועדון סבורים כי הוא אינו החלוץ המתאים. 

Se busca un punta #portada#deporteshttps://t.co/H6YjKvvO3opic.twitter.com/acpbAoiGw9

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) February 13, 2016

עוד בברצלונה, השוער מארק אנדרה טר-שטגן הכחיש אפשרות שיעזוב את הקבוצה: "הופתעתי שדיברו על כך שאני לא מרוצה ועשוי לעבור לליברפול בגלל יורגן קלופ. בידיעות האלה אין אמת. הניחו שאם הוא ואני גרמנים אז יש קשר. אני לא מכחיש שאמשיך להילחם כדי להיות השוער הראשון של בארסה, טוב לי בעיר ובקבוצה. החברה שלי דניאלה לומדת ארכיאולוגיה בעיר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי