אתלטיקו מדריד בפסגה אחרי 0:2 על סלטה

אתלטיקו עדיין חזק
אתלטיקו עדיין חזק | צילום: Gettyimages

גרייזמן ופריירה-קראסקו כבשו. ולנסיה עדיין בלי ניצחון ליגה תחת גארי נוויל

קבוצות: ריאל סוסיאדד
(גודל טקסט)

השלישיה הקדמית של ברצלונה לוהטת, זינדין זידאן מחזיר את הברק לריאל מדריד ובינתיים יש בכלל מוליכה אחרת בליגה הספרדית. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את סלטה ויגו בחוץ וחזרה לראש הטבלה. משחקי יום ראשון במסגרת המחזור ה-19 נפתחו עם 0:2 של ויאריאל על ספורטינג חיחון מהתחתית, מה שאיפשר לצוללת הצהובה להיצמד לצמרת כשהיא במרחק שלוש נקודות בלבד מברצלונה. ולנסיה עדיין בלי ניצחון ליגה בעידן גארי נוויל והפעם נכנעה 2:0 לריאל סוסיאדד.

 

 

סלטה ויגו – אתלטיקו מדריד 2:0
התכולים קטלו כבר לא מעט ענקיות, אבל החבורה של דייגו סימאונה היא משהו מיוחד. היחידה הלוחמת של "אל צ'ולו" הגיעה לבלאידוס והנחילה לקבוצה של אדוארדו בריסו הפסד ליגה שלישית ברציפות. זה הלך הלך בקלות, אבל הנקודות נסעו למדריד אחרי שריקת הסיום. 

לוסיאנו וייטו פתח בחוד לצד אנטואן גרייזמן ובדקה ה-49 שיתוף הפעולה ביניהם נשא פרי. הארגנטיני מצא את הצרפתי, שדאג להכניע את סרחיו אלבארס. במחצית השניה החליף יאניק פריירה-קראסקו את אאוגוסטו פרננדס, שערך בכורה מול האקסית, ובדקה ה-80 המחליף הבלגי גם הכפיל את הפער. 

בזכות הניצחון אתלטיקו דילגה מעל ברצלונה, שלה עדיין חסר משחק. ביום חמישי הקולצ'ונרוס יארחו את ראיו ואייקאנו בגומלין במסגרת גביע המלך ובמחזור הבא בליגה יתארחו אצל לאס פלמאס.


אתלטיקו שוב ראשונה (gettyimages)

 

ריאל סוסיאדד – ולנסיה 0:2 
העטלפים לא ניצחו מחזור שמיני ברציפות וגארי נוויל עדיין לא צבר 3 נקודות במשחק ליגה מאז שהתייצב על הקווים. את המארחת הבאסקים הצרות של האורחת לא עניינו. בסופו של דבר, שתי התקפות קטלניות בתוך שלוש דקות סגרו את הסיפור בסן סבסטיאן.

בדקה ה-79 המגן השמאלי קרלוס מרטינס מצא את ג'ונתס, שהכניע את ז'אומה דומנק. שלוש דקות חלפו ושיתוף הפעולה חזר על עצמו. המגן הספרדי שוב מסר, החלוץ הברזילאי שוב מצא את הרשת ושחקני ולנסיה יצאו חפויי ראש ובלי נקודות.

 


שחקני ולנסיה, לא מרימים את הראש (gettyimages)

 

ויאריאל – ספורטינג חיחון 0:2
סדריק בקאמבו הקונגולזי המשיך בעונה הנהדרת שלו במדי הצוללת הצהובה עם צמד. בדקה ה-26 הוא קיבל מסירה מרוברטו סולדאדו המשתקם וכבש מקרוב ובדקה ה-51 הכפיל בשער נהדר אחרי עוד בישול של סולדאדו.

 

בקאמבו שגדל בסושו חווה עונת פריצה ורשם כבר שמונה שערי ליגה. החבורה של מרסלינו ממשיכה בעונה המצוינת שלה.

 


סולדאדו חוגג עם בקאמבו (Gettyimages)

 

תוצאות נוספות: אייבאר – אספניול 1:2, לאס פלמאס – מלאגה 1:1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי