סרג'י רוברטו מגן ימני, מתייה בשמאל, בהרכב ברצלונה מול ראיו

יהיו שניים משלושת המרוויחים הגבוהים בברצלונה? בוסקטס ומסי
יהיו שניים משלושת המרוויחים הגבוהים בברצלונה? בוסקטס ומסי | צילום: GettyImages

ב-22:00: לואיס אנריקה הציב מערך הגנתי לא שגרתי שינסה לא למעוד מול הקבוצה הקטנה של מדריד

(גודל טקסט)

ברצלונה תתארח הערב (22:00) אצל ראיו ואייקנו בניסיון להשיב את הפער בפסגה מאתלטיקו מדריד לשמונה נקודות. מאזן השערים בארבעת הביקורים האחרונים של בארסה בראיו עומד על 0:18 לטובת אלופת אירופה. לואיס אנריקה העלה מערך הגנתי לא שגרתי כשהעדיף את סרג'י רוברטו על אלייש וידאל בעמדת המגן הימני במקום דני אלבס המוצהב. בצד שמאל יפתח ג'רמי מתיה במקומו של ג'ורדי אלבה שזכה למנוחה, מה שמערער עוד יותר את מעמדו של אדריאנו.   

 

למרות שהמאמן לואיס אנריקה מרבה להגיד ששיאים לא מדברים אליו, אין ספק שהוא ישמח לשבור את השיא בן ה-26 שנה של מאמן ריאל מדריד לשעבר, ליאו בינהאקר, ולרשום משחק 35 ללא הפסד ברציפות. בשאר מערכי בארסה עלה המאמן בהרכב הקבוע שלו כששלישיית MSN תככב בחוד.

 

 

בארסה חוותה את הפסדה האחרון באוקטובר ומאז רשמה 28 ניצחונות וארבע תוצאות תיקו, עם הפרש שערים מרשים של 18:102. זאת לעומת החבורה של אמיליו בוטראגניו שצברה אז 25 ניצחונות ותשע תוצאות תיקו עם הפרש שערים 34:85. השיא האירופי שייך ליובנטוס, שרשמה 43 משחקים ללא הפסד בעונת 2011/12. אחריה נמצאות נוטינגהאם עם 40 ומילאן עם 36.

 

רוצה לכבוש את שערו ה-50 בליגה. ניימאר (gettyimages)

 

ליאו מסי כבש בחמשת המשחקים האחרונים שישה שערים, וניימאר כבש שש פעמים בחמשת משחקיו נגד ראיו. במשחק הראשון בין הקבוצות שהסתיים ב-2:5 הוא כבש רביעייה, והערב הוא יקוה לכבוש את שערו ה-50 במדי ברצלונה בליגה.

לואיס אנריקה לא הרשה לעצמו לזלזל ביריבה כשאמר: "אני אף פעם לא ממעיט בערכם". אולם בשלושת משחקיו כמאמן הבלאוגרנה הוא רשם מאזן של 3:13. פאקו חמס מאמן הקבוצה ממדריד נחשב לאחד ממאמני העתיד של ספרד, ולמרות הפער הגדול מבארסה קבוצה משחקת על כר הדשא בלי רגשי נחיתות. היא מדורגת במקום ה-16.

 

בתוך כך, פורסם שברצלונה רוצה לשדרג את שכרו של סרחיו בוסקטס על רקע השמועות לפיהן הוא מבוקש במנצ'סטר סיטי ופ.ס.ז'. יש לו חוזה לעוד שלוש וחצי שנים והכוונה להפוך אותו לשלישי ברשימת המרוויחים אחרי ליאו מסי וניימאר. סעיף השחרור שלו עומד כיום על 150 מיליון יורו.

 

יהיה המרוויח השלישי בבארסה? בוסקטס עם מסי (gettyimages)

 

הרכבים 

 

ראיו ואייקנו: חואן קרלוס, טיטו, איטורו, זה קסטרו, דייגו יורנטה, קוויני, בבה, פיטי, רוברטו טראשהורס, אדריאן אמברבה, מאנוצ'ו.

 

ברצלונה: קלאודיו בראבו; סרג'י רובטו, חבייר מסצ'ראנו, ג'ראר פיקה, ג'רמי מתייה; סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה; ליאו מסי, ניימאר, לואיס סוארס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי