ארבלואה: פיקה לא ייראה טוב אם אספר את האמת

אין שם אהבה. פיקה וארבלואה
אין שם אהבה. פיקה וארבלואה | צילום: AFP

מגן ריאל התייחס לסכסוך עם בלם בארסה: "הוא לא מכבד את משפחתי"

(גודל טקסט)

מלבד תחרות ספורטיבית ברמה הכי גבוהה שיש, בין ברצלונה לריאל מדריד יש כמובן גם לא מעט איבה. יחסים עכורים במיוחד יש בין בלם בארסה ג'רארד פיקה למגן ריאל אלברו ארבלואה, שנתן את הגרסה שלו לסיפור.

"אני יכול להסביר לעולם מדוע אני ופיקה לא חברים, אבל זה עלול לשים אותו במקום לא טוב", הצהיר השחקן בן ה-33 והוסיף: "זה נכון שאני מכיר את המשפחה שלו ומכבד אותה, אבל הוא לא מכבד את המשפחה שלי באותה מידה".

ארבלואה המשיך: "אם פיקה יתקוף שוב את ריאל מדריד, אז אני אקום ואגיב, כי אני תמיד אצא להגנת המועדון. אם הוא תוקף אותי, אז אני מעדיף לא לדבר. עדיף במקרה כזה לא להגיב, מאשר לומר דברים שתצטער עליהם מאוחר יותר".

כזכור, פיקה השתמש בשנים האחרונות בחשבון הטוויטר שלו כדי לעקוץ את היריבה המושבעת. ארבלואה לא נשאר חייב בהזדמנות מסוימת ועקץ בחזרה, מה שהביא את בלם בארסה לכנות את חברו לשעבר לסגל הנבחרת "קונוס". זו, בקצרה, תולדות הסכסוך.

המתיחות בין המועדונים הגדולים בספרד הייתה גבוהה במיוחד בתקופת ז'וזה מוריניו. ארבלואה, מי שהיה "איש של מוריניו" באותו זמן, התייחס לתקרית בה המאמן דחף אצבע לעינו של טיטו וילאנובה, אז עוזרו של פפ גווארדיולה בברצלונה. "היחסים בין מוריניו לטיטו היו לבביים", הפתיע המגן והסביר: "כשטיטו חלה בסרטן מוריניו שלח לו מסרים של עידוד. מה שהיה עם האצבע? הם העבירו את זה. יש עוד אנשים שמדברים על זה, אבל הגדולה של מוריניו היא לשכוח דברים ולעבור הלאה".

מעבר לענייני ריאל-בארסה, ארבלואה התייחס לתקופה שלו בנבחרת ספרד – ולא נשמע שהוא מתגעגע. "ויסנטה דל בוסקה תמיד אמר שלא שיחקתי בגלל סיבות מקצועיות. את האמת יודע רק המאמן. התקופה שלי בנבחרת הסתיימה, אבל אני לא מפסיד כלום, כי חוויתי את הימים הכי גדולים שלה", סיכם השחקן. 


"יחסים לבביים". מוריניו וטיטו וילאנובה (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי