יספיק כדי להציק? 0:3 לאתלטיקו על סוסיאדד

הקולצ'ונרוס לא הניפו עדיין דגל לבן
הקולצ'ונרוס לא הניפו עדיין דגל לבן | צילום: Gettyimages

גרייזמן, סאול ושער עצמי צימקו זמנית את הפער מברצלונה ל-5 נקודות

(גודל טקסט)

הליגה הספרדית נכנסת לישורת האחרונה כשברצלונה משייטת לתואר נוסף. אתלטיקו מדריד נושפת בעורפה וצימקה הערב (שלישי) את הפער בפסגה באופן זמני ל-5 נקודות אחרי 0:3 על סוסיאדד. לאס פלמאס רמסה את חטאפה בקרב תחתית חשוב עם 0:4.

 

 

אתלטיקו מדריד – סוסיאדד 0:3

אתלטיקו מדריד גברה עם 0:3 על ריאל סוסיאדד וצימקה זמנית את הפער מהמוליכה ברצלונה לחמש נקודות. בארסה תוכל לברוח בחזרה כשתתארח ביום חמישי במדריד אצל ראיו וייקאנו. בלם סוסיאדד, דייגו רייס, היה אחראי לשני השערים הראשונים של הקולצ'ונרוס. בדקה התשיעית הוא המשיך לרשת שלו כדור רוחב של קוקה וקבע 0:1 לאתלטיקו. בדקה ה-46 איבד רייס המקסיקני כדור ללוסיאנו וייטו שפרץ והגביה למרכז.  סאול הגיע במרוצה וירה לרשת את ה-0:2.

 


סאול חוגג. עונה נהדרת לקשר העולה (Gettyimages)

 

אנטואן גרייזמן סגר עניין בדקה ה-61 כשהוכשל וכבש בעצמו את הפנדל. 14 כיבושים העונה לצרפתי ו-0:3 משכנע, אבל לא כזה שיספיק כדי לחזור למאבק האליפות.

 

לאס פלמאס – חטאפה 0:4

תבוסה כואבת לחבורה של פראן אסקריבה שקרובה שתי נקודות לקו האדום. הקבוצה מהאיים הקנאריים רשמה ערב נהדר וטיפסה מעליה בטבלה כשהיא  במרחק שלוש נקודות מהקו האדום. החגיגה החלה בדקה ה-7 משער של וויליאן ז'וסה הברזילאי, בדקה ה-28 ג'ונתן ויירה קבע 0:2 בפנדל ובישל לטאנה דומינגס את השלישי בדקה ה-49. אלבארו פריירה האורוגוואי ספג צהוב שני והורחק אצל הקבוצה הקטנה ממדריד בדקה ה-65 וטאנה השלים צמד גדול בדקה ה-83.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי