ב-21:30: הטרינדט חוזרים לשתף פעולה מול בילבאו

שלישיית MSN. חוזרת לשתף פעולה
שלישיית MSN. חוזרת לשתף פעולה | צילום: Gettyimages

ברצלונה תחפש לחזור למקום הראשון בטבלה. ולמה גרנט לא ייצפה במשחק?

(גודל טקסט)

ברצלונה מתחילה היום את הסיבוב השני של הליגה הספרדית עם משחק ראשון מתוך שלושה נגד אתלטיק בילבאו (21:30), לאחר שהגרילה אותה בגביע. במחזור הראשון ניצחו הקאטלונים (0:1), אך זיכרון התבוסה בסופר קאפ (0:4) עדיין מהדהד. במסגרת הליגה, חלפו 12 שנה מאז בילבאו לקחה נקודה אחת בקאמפ נואו, בשנה הראשונה של פראנק רייקארד כמאמן.

 

הטרינדט יחזרו היום לשתף פעולה לאחר שניימאר ולואיס סוארס קיבלו מנוחה מול אספניול בגביע, כאשר לואיס אנריקה ייהנה מסגל מלא. ליאו מסי יציג בפני האוהדים של ברצלונה את כדור הזהב בו זכה. לעומתם, בבילבאו ייעדרו אריס אדוריץ המושעה וראול גרסיה הפצוע. לואיס סוארס שהורחק בגביע יכול לשחק בליגה.

 

 

כדאי מאוד לעקוב במשחק אחרי אינקי וויליאמס שמבוקש גם בליברפול וגם במנצ'סטר יונייטד. החלוץ ממוצא גנאי (אביו) וליברי (אימו) הפך לאחד השחקנים הלוהטים בליגה. אברם גרנט רצה לשכנע אותו לשחק עבור נבחרת גאנה, אבל ביטל נסיעה צפויה לספרד ואמר שקודם צריך לברר מה השורשים שלו בדיוק. הוא נולד בבילבאו ומבחינת המקומיים נחשב לבאסקי לכל דבר ויש לו כבר 4 הופעות בנבחרת הצעירה של ספרד, אבל יכול להחליף נבחרת בכל הקשור לבוגרים. בברצלונה גם יעקבו אחרי איימריק לאפורטה הבלם הצרפתי-באסקי של בילבאו המבוקש בקבוצה.

 

 

יהיה שווה לעקוב במשחק גם אחרי שלושת החלוצים של ברצלונה שנכון לעכשיו מפגרים העונה בכיבוש שערים אחרי שלישית BBC. לואיס סוארס לא כבש מאז ה-30 בדצמבר, אבל מוביל ביחד עם ניימאר את טבלת מלך השערים עם 15. ליאו מסי, שנמצא בפיגור אחריהם בשל פציעה (9), מגיע  בכושר טוב אחרי שכבש חמישה שערים ב-4 משחקים אחרונים בכל המסגרות.

 

הרכבים משוערים

 

ברצלונה: בראבו, אלבה, מסצ'ראנו, פיקה, אלבס, אינייסטה, בוקטס, ראקיטיץ', ניימאר, מסי, סוארס

 

אתלטיק בילבאו: אירסוס, בובדה, אייצ'טה, לאפורטה, בלנזגה, דה מרכוס, סאן חוסה, ארסו, ריקו, מוניאין, וויליאמס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי