בייל ייעדר 2-3 שבועות, חסה צפוי לקבל דקות

בייל
בייל | צילום: Gettyimages

לוקה מודריץ': "ריאל מועמדת לזכיה באלופות ביחד עם ברצלונה ובאיירן מינכן"

(גודל טקסט)

גארת' בייל צפוי להיעדר מהמגרשים בין שבועיים לשלושה בעקבות פציעתו ב-1:5 של ריאל מדריד על ספורטינג חיחון. מדובר בפציעה השישית של הוולשי בשריר התאומים מאז הגיע לבירת ספרד וכעת נראה שחסה צפוי לקבל יותר דקות בהיעדרו. 

לוקה מודריץ' התראיין לעיתון "ספורצקי נובוסטי" ותיאר את העידן החדש בריאל מדריד תחת המאמן החדש. הקשר, שלא מרבה להתראיין, אמר: "זידאן הביא רעיונות שלו לאימון. הוא רוצה שנשחק קומפקטי ונלחץ למעלה ברגע שהכדור נאבד לנו. הכריזמה שלו חשובה מאוד עבורנו. יש לו היסטוריה ענקית כשחקן וכשהוא מדבר כל אחד רוצה לשמוע. יש לו ניסיון ענק כשחקן והוא לא מרבה במילים, אלא מדבר קצר ולעניין. האווירה מצוינת ואתה יכול לראות את שמחת המשחק שלנו". 

לשאלה מי המועמדת שלו לזכות באלופות, השיב הקשר: "באיירן מינכן, אנחנו וברצלונה לדעתי הן שלוש הקבוצות המועמדות לזכיה, אבל יש גם את פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי. אנחנו צריכים לשחק טוב נגד רומא". 

על עזיבת רפא בניטס אמר מודריץ': "השגנו תוצאות טובות בסך הכל, כפי שרצו מאיתנו, אבל במועדון כמו ריאל מדריד כל אחד יש לו את הדעה שלו. אולי פיזית לא היינו מספיק מוכנים. אני מאחל לו הצלחה". 

על ההפסד 4:0 לברצלונה בליגה הוסיף: "התביישתי מההפסד כל כך. היה קשה לעבור את היום שאחרי, אבל כשחקן מקצועי אתה חייב לקום בבוקר ולתפקד כרגיל. זה תיסכל אותנו שהגענו למצבים ולא ניצלנו אותם ואתלטיקו מדריד ניצלה את זה כדי לעלות למקום הראשון בהמשך. בריאל מדריד יש את הלחץ הכי גדול בעולם, אבל היחסים בין השחקנים טובים".

על הפציעות שעבר אמר: "מרגיש הרבה יותר טוב. אני עובד עם פיזיותרפיסט. כל חיי חלמתי לשחק בריאל והמטרה שלי כל הזמן להתקדם ולהשיג תארים".


מודריץ', לא נלחץ (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי