"מסי הציל את ברצלונה הגרועה מול מלאגה"

מסי. היה שם בשביל בארסה
מסי. היה שם בשביל בארסה | צילום: AFP

בספרד לא ריחמו על הקטאלונים אחרי 1:2 דחוק. בוסקטס: "התעייפנו בגביע"

(גודל טקסט)

ברצלונה ניצחה אתמול בשיניים את משחק החוץ שלה במלאגה (1:2), בזכות שערים של מוניר אל חאדדי שהושמץ באחרונה על כך שאינו מוצא את המסגרת וליונל מסי שלא היה בשיאו, אבל כבש שער יפה שהשיב את הקטאלונים לפסגה והכניס ללחץ את  אתלטיקו וריאל מדריד לקראת משחקיהן היום.

בעיתון "מונדו דפורטיבו" הכותרת הייתה "מסי הציל את ברצלונה הגרועה". למעשה בארסה השיגה ניצחון חוץ ראשון מאז ה-21 בנובמבר, אז גברה על ריאל מדריד 0:4. זה היה ניצחון החוץ החמישי שלה העונה, אחרי שלאחרונה סיימה בחוץ בתוצאות תיקו נגד ולנסיה (1:1) ואספניול (0:0) בחוץ, שהעלו ספקות לגבי יכולתה מחוץ לקאמפ נואו.

לואיס אנריקה הודה שהוא לא שבע רצון מהיכולת, אך הבהיר: "לא מאמין שנשחק כל כך גרוע כמו בחצי הראשון. יש המון בעיות, אי דיוקים ואיבודי כדור, אבל השער שכבשנו מיד בפתיחה היה חשוב מאוד. קבוצות גדולות מנצחות גם כשהן משחקות רע". המאמן שיבח את מוניר שהחל לכבוש ואת מאמן מלאגה, חאבי גרסיה, שתמיד גורם לו צרות. 

Gracias, Leo #portada#deporteshttps://t.co/Ii65pUT49opic.twitter.com/fyVYdu80Sj

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) January 24, 2016

ליאו מסי שכבש בחצי מספריים שבר אף הוא את המאזן השלילי שלו בחוץ וכבש שער ראשון בחוץ מאז שהבקיע בויסנטה קלדרון ב-12 בספטמבר נגד אתלטיקו מדריד בניצחון 1:2 וכבש את שערו ה-11 העונה. מוניר שעלה במקום ניימאר הפצוע אמר בקצרה: "ידעתי שהרגע שלי יגיע".

 

חאבייר מסצ'רנו הצהיר: "זה נכון שלא היינו בשיאנו, אבל לעיתים קבוצות צמרת מנצחות גם ככה. אפשר לקחת את המשחק הזה כאזהרה לקראת המשחקים נגד בילבאו בגביע ואתלטיקו מדריד בליגה. במחצית ראשונה היינו מאוד לא מדויקים ומה שלואיס אנריקה אמר על כך נאמר בצדק". 

 

חגיגה קטאלונים כבר בפתיחה, אבל הלך להם קשה (AFP)

 

גם סרחיו בוסקטס ניסה להזכיר כי שחקני ברצלונה אינם רובוטים: "אנחנו לא מכונות. זה נכון שהיה לנו מזל לצאת עם שלוש הנקודות. עבדנו קשה מאוד בסאן מאמס לנצח את בילבאו בגביע ובאנו עייפים. הדבר הכי טוב במשחק הזה הייתה התוצאה. במגרשים כאלה זוכים או מאבדים את האליפות".

 

אנדרס אינייסטה ציין שבמחצית השנייה בארסה השתפרה ושיחקה מדויק יותר. "בחצי הראשון רצינו להיפטר מהר מדי מהכדור, למרות שהולכנו כבר מהדקה הראשונה. אחרי החילופים במחצית השניה היינו הרבה יותר מדויקים. קשה לנו יותר לנצח בחוץ, כי היריבות הפכו איכותיות יותר". 

למרות היכולת, לואיס אנריקה רשם כמאמן רצף מדהים של 24 משחקים ללא הפסד והשווה את שיאו של פרנק רייקארד. מנגד, קלאודיו בראבו ספג בליגה שער ראשון אחרי 575 דקות – בשנה שעברה היה לו רצף טוב יותר של 755 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי