בשביל ריאל? ספרד דחתה את סגירת חלון הרכש

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | צילום: Gettyimages

עוד לפני שהעונש ייכנס לתוקף, בליגה הספרדית נוספו 3 ימים לצורך העברות

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד כבר הגישה ערעור, ריאל מדריד מנסה לבטל את רוע הגזירה ובמנהלת הליגה הספרדית עושים הכל כדי לעזור. בהחלטה יוצאת דופן הודיעו בבירת ספרד על הארכת חלון ההעברות  החורפי בשלושה ימים. 

על פי ההחלטה הקודמת, עליה נמסר בחודש דצמבר האחרון, נקבע כי חלון ההעברות בספרד לא יינעל ב-29 בינואר אלא רק בליל ה-1 בפברואר. אולי הסיבה המרכזית היא בירוקרטיה של עבודה בסוף השבוע, אבל התזמון בהחלט מעלה תהיות. 

ריאל מדריד ואתלטיקו מדריד נענשו לאחרונה על ידי פיפ"א באיסור העברות לשני החלונות הבאים, כך שאחרי נעילת תקופת ההעברות הנוכחית יוכלו להחתים שחקנים חדשים רק בקיץ 2017. דחיית סגירת החלון בשלושה ימים מאפשרת לשתיהן עוד זמן לחיזוק לפני הקפאה שתיארך שנה. 

"עדבנו במסגרת החוק בכל אחד מהמקרים", נכתב בערעור שכבר הגישה אתלטיקו מדריד, שהורשעה בעבירות על חוקי החתמת קטינים. הפניה הוגשה לוועדת הערעורים של פיפ"א, שגזרה על הקולצ'ונרוס גם קנס בסך 900 אלף פרנקים שווייצריים (כ-820 אלף יורו). 

בינתיים, באתלטיקו מדריד לא ממש מרוצים מהמועד שנקבע לעריכת הדרבי מול ריאל. המשחק נקבע להתקיים ב-27 בפברואר בשעה 16:00 (שעון ספרד), כאשר שלושה ימים קודם לכן יפגשו שחקניו של דייגו סימאונה את פ.ס.וו איינדהובן במסגרת ליגת האלופות. אז למה המרמור? כי הבלאנקוס משחקים בצ'מפיונס מול רומא שבוע קודם לכן ויספיקו לנוח הרבה יותר.


סימאונה, יגיע עם שחקנים טריים לדרבי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי