0:1 מפתיע ללאס פלמאס על ויאריאל. 1:1 לסביליה

ניצחון מפתיע ללאס פלמאס בויאריאל
ניצחון מפתיע ללאס פלמאס בויאריאל | צילום: AFP

האנדלוסים שמטו יתרון ועדיין ללא ניצחון חוץ העונה. 3:3 בין מלאגה ללה קורוניה

קבוצות: חטאפה
(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגה הספרדית נפתח הערב עם ניצחון מוחץ של ריאל מדריד 1:7 על סלטה ויגו. מיד לאחר מכן ויאריאל חיפשה לשמור על פער ארבע נקודות מהבלאנקוס, אך נכנעה בביתה ללאס פלמאס 1:0. סביליה שוב לא הצליחה לנצח בחוץ ונפרדה ב-1:1 מול חטאפה. במפגש שנעל את משחקי השבת, לה קורוניה ומלאגה נפרדו ב-3:3 משוגע.

 

 

ויאריאל – לאס פלמאס 1:0 

 

למרות ההעפלה ההירואית לשמינית גמר הליגה האריופית (1:2 על נאפולי בסיכום שני המשחקים), הצוללת הצהובה מגמגמת בליגה וניצחה רק משחק אחד בארבעה המחזורים האחרונים. הערב חניכיו של מרסלינו ספגו הפסד ביתי מביך לעולה החדשה לאס פלמאס, שמצידה רשמה ניצחון שלישי רצוף.

 

דויד גרסיה כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-30. הקבוצה מהאיים הקנאריים כבר במקום ה-14, ארבע נקודות מעל הקו האדום. ויאריאל נותרה רביעית עם 53 נקודות.


העולה החדשה חוגגת ניצחון חשוב  (AFP)

 

חטאפה – סביליה 1:1

סביליה עדיין לא ניצחה העונה מחוץ לביתה. גם הערב שער היתרון של אבר באנגה שנכבש 11 דקות לסיום לא הספיק ו-ולאסקס, שגרם לכדור חופשי ממנו סביליה הבקיעה, השווה ארבע דקות לסיום ודאג לחלוקת הנקודות. האנדלוסים שמרו על המקום החמישי, אך רחוקים שמונה נקודות מהמקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. חטאפה במקום ה-16, נקודה מעל הקו האדום.


באנגה חוגג את השער שלא הספיק  (Gettyimages)

דפורטיבו לה קורוניה – מלאגה 3:3

המשחק שנעל את משחקי הערב בליגה הספרדית היה זה שבו אירחה לה קורוניה את מלאגה ואשר הסתיים בתיקו 3:3.

 

מלאגה הוליכה 0:1 משער של צ'ארלס בדקה ה-29. בדקה 43, דפורטיבו השוותה ל-1:1 משער שכבש בורג'אס. זאת הייתה גם תוצאת המחצית.

 

בדקה 63, עלתה האורחת ממלאגה ל-1:2. הפעם רסיו הרים כדור קרן ומצא את ראשו של קמאצ'ו, שנגח פנימה. חלפו רק שש דקות ובדקה ה-69 שוויון 2:2 משער של קטאביה.

 

המארחת שפיגרה פעמיים, עלתה ליתרון 2:3 בדקה ה-80 משער שכבש לוקאס פרס. כשנדמה היה שהנקודות נשארות בבית, כבש אריבאס שער עצמי וקבע 3:3 דרמטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי