לואיס אנריקה: שיאים? בסוף העונה נדע מה הם שווים

לא היה משחק טוב. סוארס
לא היה משחק טוב. סוארס | צילום: AFP

ברצלונה רשמה את משחקה ה-28 ללא הפסד. אינייסטה: "היה חשש שנפסיד"

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

ברצלונה תרצה לשכוח כמה שיותר מהר את הניצחון 0:2 על לבאנטה האחרונה בטבלה, בו לא הציגה יכולת טובה, אבל עשתה את העבודה ופתחה פער של שלוש נקודות על אתלטיקו מדריד (לבארסה גם משחק חסר).

 

לואיס אנריקה דווקא כן ירצה לזכור את המשחק, שכן זו הייתה הפעם ה-100 בה עמד על הקווים של ברצלונה. הוא ניצח 80 פעמים, סיים ב-11 תוצאות תיקו והפסיד רק בתשעה משחקים. מדובר במאזן הטוב ביותר למאמן בארסה במאה המשחקים הראשונים. המאמן גם השווה את שיא המועדון של פפ גווארדיולה עם משחק 28 ברציפות ללא הפסד. הפרש השערים המדהים של הבלאוגרנה ב-100 המשחקים תחתיו הוא 72:282.

 

"זה יפה מאוד להגיע למשחק המאה ולסגור 28 משחקים ללא הפסד", אמר לואיס אנריקה בסיום. "אבל רק בסוף העונה אני אדע אם זה היה שווה משהו".

 

לרוח היה תפקיד שלילי, מה עם השמש? לואיס אנריקה (gettyimages)

 

"לרוח היה תפקיד שלילי במשחק", המשיך המאמן והתייחס לניצחון הלא משכנע. "היה קשה לשחק וזה השפיע על שתי הקבוצות, אבל עבדנו קשה מאוד כדי להשיג את הניצחון ועשינו הכל להשיג את שלוש הנקודות. תחת הנסיבות התוצאה הזאת טובה. לבאנטה לא הפתיעה אותנו, ידענו שזאת קבוצה טובה שמנסה להתגנב מאחורי המגנים. השער הראשון שכבשנו לא הזיק לנו כמו נגד מלאגה מולה כבשנו בדקה הראשונה ואז הפסקנו לשחק".

 

"אולי לא היה משחק מרהיב שלנו, אבל הניצחון היה חשוב מאוד", אמר הקפטן, אנדרס אינייסטה. "היה חשש שנפסיד נקודות, כי זו ליגה מאוד תובענית. היריבות שלנו צריכות לדעת שאם הן ילחצו אותנו עמוק בחלק המגרש שלנו הן יסתכנו בכך שגם נצא למתפרצות ונכבוש כמו שלואיס סוארס עשה בסיום".

 

אופטימיות בעניינו. ניימאר (gettyimages)

 

סרג'י רוברטו שנכנס לנעליים של בוסקטס אמר: "התקשינו עד לסיום. לבאנטה שיחקה ממש טוב ולחצה אותנו. ניצחנו גם בגלל שאנחנו בכושר מצוין פיזית. הרוח גרמה לכך שלא הייתה דרך לדעת להיכן הכדור יגיע".

 

אחרי המשחק דיבר המנג'ר המקצועי רוברטו פרננדס לאתר של ברצלונה על חידוש החוזה של ניימאר והפגין אופטימיות: "בניגוד לכל הפרסומים שהוא עשוי לעזוב אנחנו מאוד אופטימיים לגביו. אנחנו מאמינים שטוב לו מאוד בברצלונה ושהוא יישאר כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי