זינדין זידאן: "רונאלדו הכי מסוכן באגף שמאל"

רונאלדו. לא מוכן שיפקפקו בו
רונאלדו. לא מוכן שיפקפקו בו |

המאמן לאחר ה-2:4 על בילבאו: "הוא בכושר בן זונה". חאמס: "שינוי לטובה"

(גודל טקסט)

ריאל מדריד רשמה עוד ניצחון חשוב על אתלטיק בילבאו 2:4 בסנטיאגו ברנבאו אחרי מחצית ראשונה מעולה. זינאדין זידאן בינתיים סופר את השערים שמבקיעה קבוצתו ואת הנקודות מאז החל לאמן אחרי ה-2:2 מול ולנסיה.

 

בינתיים הספירה עומדת על חמישה ניצחונות ותיקו אחד עם הפרש שערים 5:23 (עשרים שערים מהם נכבשו בסנטיאגו ברנבאו בארבעה משחקים). ההגנה שלו אולי צריכה שיפור וגם סובלת מפציעות, אבל בהתקפה פלורנטינו פרס קיבל מה שרצה – קבוצה התקפית מהטובות באירופה. אוהדי ריאל מדריד חזרו לשרוק בוז. הפעם נגד המגן דנילו ושרו נגד קיום גמר הגביע באצטדיון.

 

 

הכותרת של "אס" למשחק: "רונאלדו לא מוכן שיפקפקו בו". בעיתון "מארקה" הכותרת היא "מוכנים לליגת האלופות" למשחק ברומא ביום רביעי. 

 

#LaPortada 'Listos para la Champions' pic.twitter.com/27W2YcBXIu

— MARCA (@marca) February 13, 2016

 

רונאלדו כבש נגד בילבאו צמד ועד כה הבקיע נגדם 16 שערים ב-14 משחקים יותר מכל שחקן של הקבוצה אי פעם. הוא מדורג ראשון כמלך השערים עם 21 כיבושים לפחות עד המשחק של ברצלונה מול סלטה ויגו. אולי סוד ההצלחה היה גם ששוב אריץ אדוריס חלוץ בילבאו לא הצליח לכבוש נגד הבלאנקוס ב-11 משחקים למרות שאתמול היו לו הרבה הזדמנויות.

 

רונאלדו קיבל מחמאות מזינאדין זידאן שלא התאפק ואמר אחרי המשחק: "הוא בכושר בן זונה. אתם העיתונאים צריכים לחוות דעה אם הוא משחק טוב או לא (הוא אכן היחיד בריאל שקיבל ציון 3 לבבות בעיתון 'אס'). הוא שוב הראה שהוא בכושר מטורף. הוא הכי יעיל ומסוכן כשהוא משחק באגף שמאל. יש לו מקום ללכת באחד על אחד עם המגנים".

 

על חמאס רודריגס אמר: "אני מרוצה ממנו. חסר לו עד עכשיו משהו קטן וזה כיבוש שערים. הוא נכנס לאט לאט לתפקיד החשוב הזה". זיזו התרשם גם ממתיאו קובאצ'יץ' ששיחק במקום איסקו שקיבל מנוחה למשחק נגד רומא באלופות. "הוא שיחק טוב מאוד. החלפתי אותו בגלל שהיה עייף".

 

חאמס. "שער גדול" (gettyimages)

 

רונאלדו התעמת בסיום עם השופט הקאטלוני אלברס איסיקיירדו לאחר שטען שהוכשל במהלך המשחק והשופט היה צריך להוסיף 6 דקות.

 

כובש הגולאסו, חאמס רודריגס, שלא פתח בשני המשחקים הראשונים של זיזו אמר: "אחרי ששיפרתי את היכולת הגופנית שלי אני מצליח יותר אצל זיזו. המשחק שלנו השתנה מאז בניטס עזב. השינוי עשה טוב לכולם. כל אחד מאתנו משחק טוב יותר. זידאן תרם לכל אחד למשחק האישי שלו. הוא מדבר עם כל אחד וכל אחד שמראה את האופי הלוחמני שלו כשהמשחקים מגיעים. כשאתה מקבל צ'אנס אתה תמיד צריך להיות נכון לכזה שער".

 

 

על החגיגה שלו אמר: "זה שער גדול בעיקר כשהוא עוזר לקבוצה, כי שיחקנו נגד יריבה קשה. צרחתי בגלל שעלינו ליתרון חשוב. העתיד שלי נמצא בקבוצה. אני לא חושב ללכת בעקבות ג'קסון מרטינס לשחק בסין".

 

איסקו. "חייבים לשמור על מוטיבציה" (gettyimages)

 

איסקו שנכנס כמחליף אמר שהוא מבין את ההחלטות של זינאדין זידאן ואין לו בעיה לתת למתיאו קובאצ'ביץ' לפתוח: "הכי חשוב שכולם יהיו כשירים עד לסיום העונה. נותרו לנו המון משחקים לסיום העונה ואם לא נשמור על עצמנו יהיה לנו קשה מאוד. חייבים להישאר עם מוטיבציה של מאה אחוז. הצגנו משחק הגנה מצוין למרות שבילבאו עשו שיעורי בית טובים".

 

הקרואטי קובאצ'יץ': "אני מרגיש טוב מאוד תחת זידאן, אבל שיחקתי טוב גם תחת רפא בניטס. אין לי כוונות לעזוב. אני צעיר וצריך עוד ללמוד. אני משוכנע שאנחנו יכולים עדיין לזכות באליפות ובצ'מפיונסליג".

 

מאמן בילבאו, ארנסטו ואלוורדה: "החמצנו הזדמנויות גדולות לכבוש. עוד מוקדם לשפוט את זידאן כמאמן אחרי חודש אחד בלבד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי