ברצלונה החליטה להחזיר בקיץ את דניס סוארס

דניס סוארס. ישחק לצד שלישיית MSN?
דניס סוארס. ישחק לצד שלישיית MSN? | צילום: Gettyimages

תיאלץ לשלם לוויאריאל 3 מיליון יורו. ג'ון סטונס ירד מהפרק בגלל מחירו

(גודל טקסט)

ברצלונה החליטה להחזיר את דניס סוארס המושאל לויאריאל בקיץ הקרוב, כך לפי דיווח בעיתון "מונדו דפורטיבו". הקשר הראה יכולת טובה במשחק התיקו 2:2 מול ברצלונה והיה על הכוונת של לואיס אנריקה מהקיץ האחרון. עם זאת, יש לציין כי חלק מכרטיס השחקן שלו שייך למנצ'סטר סיטי.

 

על פי דיווחים בספרד, אם לא יקרה משהו בלתי צפוי הספרדי בן ה-22, אשר השתייך לקבוצת ברצלונה ב' בין השנים 2013 ל-2015, אמור לפתוח את העונה הבאה עם מסי, ניימאר ולואיס סוארס. לפי החוזה שחתמה הקבוצה עם ויאריאל היא יכולה לשלם עבורו רק 3 מיליון יורו אם תרצה בו חזרה והוא מהווה השקעה מינימלית למועדון שאין לו עתודות גדולות של כסף לרכש מאסיבי בקיץ הקרוב.

 

 

סוארס כבש שלושה שערים ובישל ארבעה נוספים ב-26 הופעות העונה בצוללת הצהובה. בתוך כך פרסם העיתון שאיימריק לאפורטה בלם אתלטיק בילבאו נשאר השחקן המרכזי אותו רוצה לואיס אנריקה כדי לחזק את ההגנה. לאפורטה הצרפתי ממוצא באסקי מבוקש גם במנצ'סטר סיטי והצהיר לפני כמה שבועות שלא יעזוב את בילבאו, אבל יש עליו לחצים גדולים מכיוון כמה קבוצות. הבעיה העיקרית הוא סעיף השחרור הגבוה שלו – 50 מיליון יורו.

 

בארסה גם חושבת על שמות אחרים לחיזוק ההגנה וביניהם אלסיו רומאניולי ממילאן, דניאל רוגני ולואנרדו בונוצ'י מיובנטוס, ראמירו פונס מורי מאברטון וסמואל אומטיטי מליון. נראה שג'ון סטונס מאברטון ומרקיניוס מפ.ס.ז' ירדו מהפרק בגלל מחירם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי