דיווח: ריאל מציעה 60 מיליון ליש"ט על לוקאקו‎

לוקאקו‎. לא רוצה לעזוב
לוקאקו‎. לא רוצה לעזוב | צילום: Gettyimages

סוכנו, מינו ראיולה, החל בשיחות עם הבלאנקוס, אך אברטון צפויה להתנגד

(גודל טקסט)

ריאל מדריד רוצה את חלוץ אברטון רומולו לוקאקו ותהיה מוכנה לשלם עבורו 60 מיליון ליש"ט בקיץ הקרוב, כך מגלה הבוקר ה"סאן". החלוץ שכבש 25 שערים ב-37 משחקים העונה במדי הקבוצה בכל המסגרות נמצא בראש רשימת הרכש של הבלאנקוס.

 

לדברי העיתון סוכנו של השחקן האיטלקי, מינו ראיולה, שהוא גם הסוכן של זלאטן איברהימוביץ' וגם של פול פוגבה, נמצא בשיחות עם ריאל מדריד ששלחה סקאוטים לחמישה משחקים בגודיסון פארק העונה.

 

 

חבריו של לוקאקו בן ה-22, שעלה 28 מיליון ליש"ט לאברטון אחרי שצ'לסי החליטה למכור אותו, טוענים שטוב לו בגודיסון פארק, אבל הוא יודע שיוכל להתקדם רק אם ישחק בקבוצה המשתתפת בליגת האלופות.

 

לבנדובסקי. יהיה קשה לשכנע אותו להגיע למדריד (gettyimages)

 

לטופיס יש משקיע אירני-בריטי חדש שיהיה מוכן להזרים כסף לרכש בקיץ ועל פניו היא לא זקוקה לכסף של ריאל מדריד והיא צפויה להתעקש להשאיר את החלוץ. אם זאת, הוא ידרוש לעזוב בתוספת העובדה שהקבוצה תרוויח עליו יותר מכפול ממה שעלה יגרמו להם לוותר עליו בסופו של דבר.

 

רוברטו מרטינס מנג'ר אברטון אמר בשבוע החולף שהקבוצה רוצה לטפס בעונה הבאה לעבר הצמרת על ידי השקעה נכונה ולא תרצה למכור את הכוכבים שלה. בריאל מדריד ההנחה היא שכרים בנזמה יעזוב ולוקאקו הוא אחד השחקנים על הכוונת יחד עם רוברט לבנדובסקי ופייר-אמריק אובמיאנג. לבלאנקוס יהיה קשה יותר לשים את היד על שני האחרונים מאשר על לוקאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי