מסי כבש את השער ה-1,000 ביחד עם רונאלדו

המספרים מהניצחון של ברצלונה
המספרים מהניצחון של ברצלונה | צילום: Gettyimages

כוכב ברצלונה הקדים את הפורטוגלי. וגם: מאזן הכסאח הנדיר של אתלטיקו. המספרים

(גודל טקסט)

ברצלונה שוב ניצחה את אתלטיקו מדריד ולמעשה הכדור ברגליים שלה. קוקה הבקיע, ליונל מסי ולואיס סוארס הפכו והמספרים שלפניכם מספרים את כל הסיפור. 

2 משחקי ליגה של אתלטיקו מדריד, מתוך 21, הסתיימו כאשר הקבוצה ספגה יותר משער אחד. בשני המקרים זו הייתה ברצלונה שניצחה 1:2.

4 כרטיסים אדומים ספגו שחקני אתלטיקו מדריד לאחר שהכשילו את ליאו מסי, יותר מכל קבוצה אחרת. המורחקים היו לואיס, גודין, הייטינחה, אויפלושי.

9 פעמים נפגשו אתלטיקו מדריד וברצלונה כשדייגו סימאונה על הקווים. האלופה ניצחה בשבעה מפגשים, שניים הסתיימו בתיקו. אגב, בארסה היא אחת משלוש הקבוצות היחידות שהארגנטיני לא ניצח בליגה. ראסינג סאנטנדר (משחק אחד) ומאיורקה (שלושה משחקים) לא הפסידו גם הן.

סימואנה לא מצליח לנצח אותם (Gettyimages)

19 שערים כבש העונה לואיס סוארס, מלך השערים של הליגה. בנזמה (17) ורונאלדו (16) ינסו לצמצם את הפער מחר מול אספניול. אגב, לואיס סוארס כבש העונה 31 שערים בכל מסגרות – שישה יותר מכל העונה שעברה, ואנחנו רק בחודש ינואר.

21 שערים כבש העונה ליאו מסי בכל המסגרות. מספר זהה לזה שהוא כבש מול אתלטיקו מדריד, שהיא הקבוצה מולה כבש הכי הרבה שערים בליגה.

100 שערים כבשה אתלטיקו מדריד בקאמפ נואו, הכי הרבה בליגה הספרדית. ריאל במקום השני עם 99.

484 דקות ליגה רצופות אתלטיקו מדריד לא ספגה שער, קצת יותר מחמישה משחקים, ואז הגיע ליאו מסי והרס את הרצף המרשים.

695 מסירות היו לברצלונה במשחק הזה, 625 מהן הגיעו ליעד – 90% דיוק. מצד שני, אתלטיקה מסרה 264 פעמים, 77% הגיעו ליעד.

1,000 שערים כבשו יחד ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו בכל המסגרות, הפרעוש התכבד בשער האלף. הארגנטיני: 482 ב-613 משחקים. הפורטוגלי: 518 ב-773 הופעות.

2012/13 – זו הפעם האחרונה שאתלטיקו מדריד ספגה שני כרטיסים אדומים במשחק אחד. היריבה הייתה חטאפה, גם אז דייגו גודין הורחק.


עוד כרטיס אדום? מחזה לא נדיר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי