ולנסיה שוב נכנעה, 1:3 לסביליה על לבאנטה

שער כבר בדקה הראשונה. גאמיירו
שער כבר בדקה הראשונה. גאמיירו | צילום: Gettyimages

פנדל של טוני סנאבריה סידר לחיחון 0:1 על העטלפים של נוויל. אמרי כבר במקום ה-5

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

אחרי שברצלונה ניצחה 1:2 את אתלטיקו מדריד, המחזור ה-22 בליגה הספרדית נמשך עם ניצחון של סביליה על לבאנטה ועוד הפסד של ולנסיה לספורטינג חיחון.

 

 

סביליה – לבאנטה 1:3 
האנדלוסים אירחו את נועלת הטבלה מהעיר ולנסיה ועלו, לפחות באופן זמני, למקום החמישי עם 36 נקודות. קווין גאמירו כבש כבר בדקה הראשונה, לפני שוויסנטה איבורה העלה את המקומיים ל-0:2 בדקה ה-47. ג'יוזפה רוסי, שהגיע ללבאנטה בהשאלה מפיורנטינה, צימק עם שער הבכורה שלו בדקה ה-56. ייבגן קונופליאנקה סגר עניין בדקה ה-76.

ולנסיה – ספורטינג חיחון 1:0 

מעל ל-35 אלף צופים במסטאייה המשיכו במסכת האכזבות, וזה עוד לפני שברצלונה מגיעה לביקור במסגרת חצי גמר הגביע. טוני סנאבריה כבש את השער הבודד מהנקודה הלבנה (50) וסידר לקבוצת התחתית של אבלארדו ניצחון שני ברציפות. העטלפים עדיין בלי ניצחון ליגה תחת גארי נוויל, בצורת ניצחונות שנמשכת כמעט שלושה חודשים.

לאס פלמאס – סלטה ויגו 1:2 

החבורה של אדוארדו בריסו התחילה בצורה מבטיחה, אבל בארבעת המשחקים האחרונים ניצחה רק אחד. תיאו בונגונדה קבע יתרון בחוץ (5), לפני שג'ונתן ויירה השווה מהנקודה הלבנה (33). פביאן אורייאנה, הצ'ילאני של האורחים, הורחק בדקה ה-74 ואיפשר לוויליאן ז'וזה להשאיר את הנקודות באיצטדיון של גראן קנאריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי