זידאן איבד נקודות, 1:1 עצבני לריאל אצל בטיס

רונאלדו
רונאלדו | צילום: Gettyimages

סחודו כבש לזכות היריבה, שלא ניצחה כבר 10 משחקים. בנזמה מחק פיגור

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

אחרי שתי חמישיות ותחילת מומנטום מופלא, ריאל מדריד חזרה לקרקע המציאות. הבלאנקוס איבדו נקודות ראשונות תחת זינדין זידאן ועוד מול בטיס, שלא ניצחה כבר עשרה משחקים ברציפות. האורחים נחלצו מפיגור בזכות שער של כרים בנזמה, אבל גם זה לא ממש פיצוי בזמן שברצלונה לא מראה סימני עצירה. 

בטיס – ריאל מדריד 1:1 

אחרי בצורת ניצחונות ממושכת ופיטוריו (שוב) של פפה מל, הירוקים-לבניםהגעו עם כוחות מחודשים למשחק מול האימפריה מהבירה. כ-48 אלף צופים הרעידו את היציעים כבר בדקה השביעית, אז פביאן רואיס השאיר כדור עם הכתף וסחודו הניף רגל ושיגר טיל אוויר-רשת שהכניע את קיילור נבאס. 

בהיעדרם של סרחיו ראמוס וגארת' בייל הפצועים, זידאן העניק גיבוי לאיסקו וחאמס רודריגס שפתחו בהרכב. בהגנה נאלץ הצרפתי להסתמך על פפה ורפאל ואראן, כמו גם על דנילו ששוב לא הרשים והוחלף. 


מודריץ', עבד קשה (Gettyimages)

כניסתו של דני קרבחאל הכניסה המון אנרגיות למשחק של המדרידאים ובדקה ה-71 כדור עומק של טוני קרוס חתך את ההגנה המקומית בדרך לחאמס רודריגס, שבמסירת רוחב השאיר לכרים בנזמה הזדמנות לדחוק פנימה בקלות (1:1). 

מדריד הגיעה להמון מצבים וסיכנה הרבה יותר את המארחת, אבל האקס אנטוניו אדאן הציג משחק מצוין הקורות וסיפק גם ריחוף מרהיב בדרך להדיפת כדור אלכסוני של חאמס. גם כניסתו של חסה לא הביאה את הישועה וזידאן שמט נקודות ראשונות. 

במחזור הבא, במסגרתו ברצלונה תארח את אתלטיקו מדריד לקרב על הפסגה, ריאל מדריד תארח את אספניול. אסור לשכוח שליאו מסי וחבריו עדיין צריכים להשלים משחק שהחמיצו בגלל גביע העולם למועדונים ואובדן הנקודות בצד הירוק של סביליה עלול לעלות לבלאנקוס ביוקר.

הרכבים 

בטיס: אנטוניו אדאן; מולינרו, חרמאן פסלה, ברונו גונסאלס, חואן ורגאס; אלפרד נדאיה, פטרוס, פואד כדיר (חואקין/58), פביאן רואיס (דני סבאיוס/51), אלבארו סחודו (פורטיו/76); רובן קסטרו. 

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דנילו (דני קרבחאל/64), פפה, רפאל ואראן, מרסלו; טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו; חאמס רודריגס (חסה/80), כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה.


היה צפוף (Gettyimages)


יקפוץ מעל המשוכות הבאות? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי