מרדף הזמן: בארסה מנסה לצרף את מרקיניוס

מרקיניוס. ישלים מעביר לפני תום החלון?
מרקיניוס. ישלים מעביר לפני תום החלון? | צילום: Gettyimages

הבלאוגרנה שואפת לסגור חיזוק, הבלם של פ.ס.ז' שוב בתמונה. ומה עם נוליטו?

(גודל טקסט)

ברצלונה טרם רכשה אף שחקן בחלון ההעברות הנוכחי שהוארך אמש (שני) בספרד עד ה-1 בפברואר.

 

בארסה אמנם קיבל היתר לצירופם של ארדה טוראן ואלייש וידאל אחרי תום האמברגו, אך כעת מחכים בבירת קטאלוניה לרכש ממשי.

 

 

רוצים לסיים את סאגת נוליטו במהירות האפשרית. בארסה לא רוצה להיגרר ליום העברות האחרון ביום שני. המועדון רוצה לסגור את העסקה תוך 48 שעות. החלוץ עדיין צפוי לשחק נגד אתלטיקו מדריד במטרה להעפיל לחצי גמר הגביע הספרדי אם ירגיש כשיר אחרי שלא שיחק מדצמבר בגלל פציעה, אבל הצוות הרפואי של הקבוצה טוען שהוא כשיר.

 

בסלטה מוכנים למכור ב-18 מיליון יורו, אבל ברצלונה חוששת להיכנס לחובות והציעה אפילו לשאול אותו עד סוף העונה וללא התחייבות שהוא יירכש. סלטה מסרבת. הבעיה של ויגו היא גם מציאת שחקן אחר במקום נוליטו. הקבוצה הציעה 9 מיליון יורו על חלוץ אתלטיקו מיניירו, לוקאס פראטו, הצעה שנדחתה וכעת ברצלונה מנסה לשכנע אותה לקבל כחלק מהעסקה את מוניר אל חדאדי או את סנדרו.

 

בתוך כך, עליו דווח ב"מונדו דפורטיבו" הוא בלם פאריס סן ז'רמן, מרקיניוס. הברזילאי בן ה-21 נמצא בעדיפות שלישית אצל לורן בלאן ושואף לעזוב. המחיר אגב עלול לטרפד את העסקה.

 

גם קשר אייאקס ריצ'דיילי בזואר בן ה-19 נמצא ברשימות, אך עשוי להגיד רק בקיץ. מאמן אייאקס פרנק דה בור והמנג'ר מארק אוברמארס המליצו עליו לברצלונה. גם מנצ'סטר סיטי, ארסנל וצ'לסי עוקבות אחריו וגם יובנטוס כתחליף לפול פוגבה.

 

 

 

במקביל, הבלאוגרנה חושבת על הארכת החוזה של לואיס סוארס במועדון. האורוגוואי בן ה-29 חתום עד 2019 והמועדון פתח בשיחות עם סוכנו פרה גווארדיולה. המטרה להאריך את חוזהו לפחות עד 2021 עם שכר גבוה יותר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי