דיווח: זידאן עשוי לעזוב בקיץ, ולוורדה יחליפו?

זידאן. לקח אחריות על ההפסד בדרבי
זידאן. לקח אחריות על ההפסד בדרבי | צילום: Gettyimages

בעיתון "ספורט" פורסם כי ראשי ריאל מדריד סימנו את מאמן אתלטיק בילבאו

(גודל טקסט)

לא שקט הבוקר במדריד. יומיים לאחר ההפסד בדרבי והבריחה של ברצלונה בדרך לאליפות, בעיתון הקאטלוני "ספורט" פורסם שזינדין זידאן עשוי לעזוב בסיום העונה את ריאל מדריד.

הצרפתי רמז על כך כשדיבר אחרי המשחק בו הפסידו הבלאנקוס לאתלטיקו מדריד 1:0 כשאמר: "בשנה הבאה ייתכנו שינויים בצוות השחקנים והמאמן". 

 

 

לפי העיתון, פלורנטינו פרס מהמר על מאמן אתלטיק בילבאו, ארנסטו ולוורדה. שמו הועלה בעבר כשהוחלט לא להמשיך עם האיטלקי קרלו אנצ'לוטי.

 

המועמד של פלורנטינו פרס (Gettyimages)

 

גם אם זידאן יישאר, פלורנטינו פרס מתכוון לעשות מהפכה בקיץ ולא להשאיר אף אבן שלא הפך במועדון ונטען כי אף שחקן לא חסין. הנשיא מקווה שיוכל לרכוש בקיץ כמה שיותר שחקנים ולהחליף אחרים לפני שעונש ההעברות של פיפ"א נכנס לתוקף – עדיין אין הודעה רשמית של פיפ"א בנושא לאחר שהוגש ערעור.

 

בריאל מדריד חוששים כעת שוויאריאל המדורגת רביעית, רק שתי נקודות מהם, תטפס למקום השלישי בהמשך העונה ותיאלץ את הבלאנקוס לשחק במשחקי המוקדמות של האלופות. מי היה מאמין? דבר זה יפגע בתוכניות המועדון לשחק בארה"ב ויגרום להפסדים כספיים גדולים.

 

חאמס. ביקורות אכזריות (Gettyimages)

 

אביו של חאמס רודריגס, ווילסון, התייצב לימינו של בנו אחרי הביקורות נגדו ובראיון בקולומביה אמר: "במועדונים כאלה כמו ריאל מדריד יש אכזריות. אין מקום לחמלה. קשה לנו לראות את מה שהוא עובר, כי אנחנו יודעים עד כמה הבן שלנו מקצוען ורציני". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי