מעל כולם: המספרים המדהימים של רונאלדו

רביעייה שישית בריאל. רונאלדו
רביעייה שישית בריאל. רונאלדו | צילום: AFP

קצב הכיבושים, המרדף אחרי מסי, נעל הזהב וכל הרביעיות. הנתונים כאן

(גודל טקסט)

ריאל מדריד כנראה לא תזכה העונה באליפות, אבל היא כריסטיאנו רונאלדו ימשיך לשבור שיאים כנראה עד הרגע שהוא יעזוב את הסנטיאגו ברנבאו. הפורטוגלי הרשית רביעייה נוספת ב-1:7 המוחץ של הבלאנקוס על סלטה ויגו האומללה, שסייעה לו לשבור עוד כמה שיאים. המספרים המרתקים לפניכם:

 

3 פעם שלישית העונה ש-CR7 כובש ארבעה שערים או יותר במשחק אחד.

 

6 בפעם השישית מאז שהגיע למדריד רונאלדו כבש ארבעה שערים או יותר במשחק ליגה. הוא השתווה בכך לססאר, כשרק טלמו סארה מקדים אותם עם שמונה רביעיות.

 

מקום ראשון בדרך לפיצ'יצ'י עם 27 שערים העונה (AFP)

 

27 שערים כבש העונה הפורטוגלי, נתון שמציב אותו בראשות טבלת מלך השערים של הליגה הספרדית ומועמד בכיר לזכות בפיצ'יצ'י. לא הרחק מאחוריו נמצא לואיס סוארס במקום השני עם 25.

 

30 שלישיות כבש כריסטיאנו רונאלדו בליגה הספרדית במדים הלבנים, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. במקום השני אגב נמצא ליאו מסי עם 26.

 

36 שלישיות יש ל-CR7 בספרד בליגה ובגביע, וגם בקטגוריה הזו הוא צועד בפסגה. בכך הוא עקף את יריבו הנצחי, ליאו מסי, שנותר עם 35, לפחות עד המשחק באייבאר ביום ראשון.

 

רונאלדו רואה את הגב של מסי בכיבושים בליגה (gettyimages)

 

252 שערים כבש רונאלדו בליגה הספרדית בכך הזמנים. הפורטוגלי עקף בכך את תלמו סארה (251) והתמקם ועלה למקום השני בטבלת הכובשים של הליגה הספרדית. מי במקום הראשון? נכון, מסי עם 305 הרשתות.

 

228 משחקים הספיקו לכריסטיאנו רונאלדו להגיע לאותם 252 שערים, הרבה פחות ממסי שהגיע אליהם במשחקו ה-289. סארה שאיבד את המקום הראשון וגם השני לנצח עשה זאת לאחר 305 משחקים.

 

351 שערים כבש CR7 ב-335 משחקים בבירת ספרד. אין עוד אף אחד בהיסטוריה המתועדת של הכדורגל שהגיע ל-350 שערים תוך כמות כזו פחותה של משחקים.

.@Cristiano writes a new chapter in the history books.#LaLigaStats#RMAvCELpic.twitter.com/uGH9PNiNTe

— LaLiga (@LaLigaEN) March 5, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי