לואיס אנריקה: אם למעוד איפשהו, שיהיה בחיחון

לואיס אנריקה. 30 משחקים ברצף ללא הפסד
לואיס אנריקה. 30 משחקים ברצף ללא הפסד | צילום: Gettyimages

מאמן ברצלונה שגדל אצל היריבה המשחק ההשלמה סבור: ניצחון עשוי להבטיח לנו אליפות

(גודל טקסט)

ברצלונה תשלים את משחקה החסר זכר להשתתפותה באליפות העולם למועדונים בדצמבר ותתארח אצל ספורטינג חיחון בידיעה שניצחון יגדיל את הפער מאתלטיקו לשש נקודות ומריאל לשבע (רביעי, 19:30 שעון ישראל).

המאמן לואיס אנריקה, שלזכותו כבר 30 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות עם בארסה, התייחס במסיבת העיתונאים לחזרתו לחיחון, שם החל את הקריירה: "אם יש מקום בו אנחנו למעוד, אז הכי מתאים לי שזה יהיה שם".

 

 

לואיס אנריקה החל ב-"אל מולינון" את הקריירה שלו כשחקן בוגרים של חיחון בעונת 1989/90, משם עבר לשחק חמש עונות בריאל מדריד ולאחר מכן שיחק שמונה עונות בברצלונה. "זה משחק מרגש מאוד עבורי, כי שם התחלתי את הקריירה וזה יישאר תמיד הבית שלי, אבל כיום אני מאמן ברצלונה ואני מגיע כדי לנצח", אמר אנריקה.

 

"עבורי זה לא קשה להתכונן למשחק כזה מרגש, כי יש לי משימה שאני צריך לבצע. האווירה באיצטדיון הזה מדהימה ויכול להיות שאם ננצח זה יהיה המשחק שיביא לנו אליפות, אבל זאת נדע בסיום העונה. אני אוהד של חיחון עד סוף החיים, אבל רוצה שברצלונה תנצח". 

 

"יש משימה שעליי לבצע". לואיס אנריקה מתכונן (AFP)

 

ללואיס אנריקה יש יחסי חברות עם מאמן חיחון פיטו אבלרדו, איתו שיחק ביחד בקבוצה. "היינו בני 15 ושיחקנו ביחד בנוער מגיל שבע. אף אחד לא האמין אז ששנינו נאמן קבוצות בליגה הספרדית". 

 

על אלן חלילוביץ' המושאל מבארסה לחיחון אמר המאמן: "הוא השתפר הרבה העונה. היו לו משחקים טובים, אבל לאחרונה הוא לא זכה לשחק כמעט בעקבות פציעות. אני מאמין שהוא יחזור לשחק נגדנו". 

 

ליאו מסי יקווה לכבוש את השער ה-300 שלו במדי ברצלונה במסגרת הליגה, אחרי שוויתר על ההזדמנות לעשות זאת מול סלטה ויגו והעדיף למסור את הפנדל המדובר שכבש סוארס. ג'ורדי אלבה וסרג'י רוברטו לא ישחקו, אבל לואיס אנריקה אמר בנושא: "יש לי סגל מספיק גדול. אני לא מודאג". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי