רונאלדו הגיע ל-200 מיליון עוקבים ברשת

גם ברשתות החברתיות הוא השאיר את כולם הרחק מאחור. כריסטיאנו רונאלדו
גם ברשתות החברתיות הוא השאיר את כולם הרחק מאחור. כריסטיאנו רונאלדו | צילום: Gettyimages

כוכב ריאל הפך לספורטאי הראשון שחוצה את הרף. מי עוד צועד בעקבותיו?

(גודל טקסט)

עוד הישג לכריסטיאנו רונאלדו, אלא שהפעם לא על כר הדשא. בתקשורת הוא מוצג לא אחת כשחצן, אבל מתברר שהציבור מצביע ברגליים. הפנומן הפורטוגלי הגיע ל-200 מיליון עוקבים ברשתות החברתיות (טוויטר, פייסבוק ואינסטגרם) והפך לספורטאי הראשון שעובר את הרף המרשים.

 

"אני מאוד גאה להיות הספורטאי הראשון שמגיע ל-200 מיליון עוקבים בשלל הרשתות החברתיות", כתב כריסטיאנו, כוכב ריאל מדריד. "אני רוצה לומר תודה גדולה לכל האוהדים שלי". ושימו לב לזה: ברשת הוא יותר פופולרי מלברון ג'יימס, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, קווין דוראנט וסטף קרי יחד, שזוכים למעקב צמוד מצד 187 מיליון אנשים.

 

 

200 מיליון העוקבים של C7 מתחלקים כך: כ-50 מיליון אנשים באינסטגרם, כ-110 מיליון בפייסבוק ו-40 מיליון בטוויטר. בכל יום מתווספים לרונאלדו כ-135 אלף עוקבים חדשים. אגב, על כל ציוץ פרסומי הפורטוגלי מקבל לא פחות מרבע מיליון דולרים.

 

There are rumors that I'm going to be a star in Israel. Not in soccer… In a HOT commercial https://t.co/1wkz4vHgB2

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) February 10, 2016

 

Really proud to be the 1st athlete with 200 million social media followers. A big thank you to all my fans! pic.twitter.com/YGI3jvCu3X

— Cristiano Ronaldo (@Cristiano) February 24, 2016

 

 

ליאו מסי, אם תהיתם, לא מחזיק בעמוד טוויטר אישי, לפחות לא אחד רשמי. כ-83 מיליון אנשים עוקבים אחרי הכוכב של ברצלונה בפייסבוק, 37 מיליון פחות מיריבו הגדול ממדריד. באינסטגרם הפער קטן יותר, כאשר לפרעוש יש כ-37 מיליון עוקבים.

 

אגב, בגזרת הקבוצות המצב מעט שונה. ברצלונה היא הקבוצה האהודה ביותר, כאשר ריאל מדריד במקום השני. נכון לסיום העונה הקודמת, עשר הקבוצות האהודות ביותר ברשתות החברתיות לפי הסדר היו: ברצלונה, ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי, ארסנל, באיירן מינכן, ליברפול, מילאן, מנצ'סטר סיטי ופאריס סן ז'רמן. 

 

אז בואו ניתן לרונאלדו פייט:מה, לא תפנקו בלייק?

 

אהודה יותר מריאל מדריד ברשתות החברתיות. ברצלונה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי