מחזור שני ברצף: טורס כבש ב-0:1 של אתלטיקו

חוזר לכושר? טורס
חוזר לכושר? טורס | צילום: AFP

לראשונה מאז 2013, שני שערים ברציפות לחלוץ. סביליה גברה על לאס פלמאס

(גודל טקסט)

הצלע השלישית במאבק האליפות, אתלטיקו מדריד, לא הולכת לשום מקום. הקולצ'ונרוס גברו 0:1 על חטאפה בחוץ וחזרו למקום השני בטבלה, על חשבון ריאל מדריד. עוד לפני כן, ריאל סוסיאדד המשיכה בכושר הטוב שלה והשיגה את ניצחונה השלישי ברציפות עם 0:3 על גרנאדה, ואילו סביליה הכניעה 0:2 את לאס פלמאס. תוצאה נוספת: אייבר-לבאנטה 0:2.

 

 

חטאפה – אתלטיקו מדריד 1:0

 

בעוד כארבעה חודשים תיפתח אליפות אירופה בצרפת וכנראה שפרננדו טורס עדיין לא ויתר על האפשרות לקחת חלק בטורניר הגדול. החלוץ הוותיק כבש מחזור שני ברציפות, לראשונה מאז אוקטובר 2013, והעניק לקבוצתו ניצחון שני רצוף ופער של נקודה על פני היריבה העירונית. 

 

שערו של "אל ניניו" הגיע כבר אחרי 2 דקות של כדורגל, כאשר הוא ניצל מסירת רוחב מעולה של יאניק קראסקו ודחק מקרוב לרשת. אגב, הקיצוני הבלגי נפצע בהמשך המשחק והוחלף בדקה ה-54 באוליבר טורס. מצבו כרגע לא ברור.

 

סוסיאדד – גרנאדה 0:3

 

מי שהמשיך להיות בכושר הוא הכישרון העולה של הבאסקים מיקל אוירזאבאל בן ה-18, שאחרי שכבש שער בכורה ב-0:5 על אספניול בשבוע שעבר כבש צמד בדקות 21 ו-60. כריסטיאן ג'ונתאס כבש בין לבין בדקה ה-45. גרנאדה הסתפקה רק בלפגוש את המשקוף בתוספת הזמן ולא יותר מכך.

 

סוסיאדד טיפסה למקום העשירי עם 30 נקודות, כשמנגד גרנאדה ממשיכה בצניחה החופשית שלה, עם הפסדה השלישי ברציפות והשביעי בשמונת המשחקים האחרונים. היא ממשיכה לשהות במקום ה-19 הלפני אחרון עם 20 נקודות בלבד.

 

סביליה – לאס פלמאס 0:2

 

סביליה התבססה במקום הרביעי עם 40 נקודות, חמש יותר משל בילבאו שהפסידה אתמול לריאל מדריד.  אבר באנגה וקווין גאמיירו העניקו למקומיים שלוש נקודות, ומשחק 12 ברצף ללא הפסד.

 

לאס פאלמס נותרת במקום ה-18, מתחת לקו האדום, אחרי שספגה את הפסדה הרביעי בחמישה משחקים.

 


סביליה התבססה במקום החמישי. באנגה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי