אלבס: "שחקני הכדורגל הפכו לזונות פרסומאים"

יעזוב את עולם הכדורגל לאחר שיפרוש. אלבס
יעזוב את עולם הכדורגל לאחר שיפרוש. אלבס | צילום: Gettyimages

מגן ברצלונה במתקפה: "הכדורגל הופך ליותר רקוב ומושחת. כבר התעייפתי"

(גודל טקסט)

מגן ברצלונה, דני אלבס, הדהים כשהצהיר על רצונו לעזוב את הכדורגל מפני שהוא רקוב, מושחת והשחקנים לטענו הם "זונות של הכסף הגדול". הברזילאי אמר את הדברים הדרמטיים בראיון לתכנית הספרדית "לייט מוטיב".

 

"לאחר שאפרוש אני מתכוון לעזוב מאחורי את עולם הכדורגל באופן סופי", הצהיר. "אני אוהב כדורגל, אבל כל הזמן פחות ופחות מדברים על המשחק עצמו. אתה מתעייף מזה וכבר לא רוצה לעקוב אחרי מה שקורה. בכל יום הכדורגל הופך ליותר רקוב ומושחת".

 

 

לדעת אלבס, הגישה העסקית השתלטה על ניהול הכדורגל, שמי שמנהלים אותו הם הפרסומאים וחברות הענק. "הוא הופך ליותר ויותר זנותי והשחקנים הפכו לזונות של הפרסומאים".

 

פחות מדברים על הנושא עצמו. אלבס (gettyimages)

 

הדברים החיוביים היחידים שהיו לו לומר נגעו בעונה של ברצלונה: "יש לפנינו אתגר גדול וזה מניע את האנשים. סיימנו עונה אחת גדולה ואנו מאמינים שזאת לא תהיה פחות גדולה. כשאתה כדורגלן התשוקה להישגים האלה מניעה אותך קדימה".

 

אין זו הפעם הראשונה שדברים ברוח שכזו נאמרים מפיו של אלבס, שמרוויח 150 אלף יורו בשבוע. לפני כחודשיים זעם המגן על כך שהתקשורת בחרה להתמקד בעימותים שאירעו במנהרת השחקנים אחרי משחק הגביע בין ברצלונה ואספניול, ולא במשחק עצמו, ובאמצעות חשבון האינסטגרם שלו כינה אותה: "תקשורת מזדיינת, זבל מזוין, אני פשוט מתבייש". כבר בדצמבר 2010 הוא הצהיר שהוא שונא את הכדורגל הממסדי.

 

אלבס הצטרף בכך לשחקן הצרפתי בנואה אסו-אקוטו, ששיחק בעבר בטוטנהאם, והתבטא לא מכבר שהוא מעדיף לעזוב את הכדורגל המקצועי מאשר לשרת ספונסרים. בתור מחאה, אסו-אקוטו גם רכש נעלי כדורגל באיביי במחיר של 30 יורו.  

 

רכש נעלי כדורגל באיביי בתוך מחאה. אסו-אקוטו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי