ונדל צפוי להגיע לריאל מדריד: "חולם לשחק שם"

| צילום: Gettyimages

מגן לברקוזן: "יהיה כבוד לשחק עבור זידאן ולהיכנס לנעליים של מרסלו"

(גודל טקסט)

העיתון "אס" הקדיש את כל השער שלו לעסקה שבדרך בה אמור ונדל הברזילאי של לברקוזן, המשחק כמגן שמאלי, לעשות את דרכו לריאל מדריד. האם זה אומר שהבלאנקוס ייפרדו בעונה הבאה ממרסלו? כנראה שלא, אבל תהיה תחרות על החולצה בין השניים. המגן נחשב גם למצוין בהתקפה, משהו שבמדריד שמים עליו דגש.

 

ונדל בן ה-22 הגיע לפני שנתיים ללברקוזן מגרמיו הברזילאית ומוערך על ידי קבוצתו ב-35 מיליון יורו. הוא נקנה ב-6 מיליון יורו בלבד. בריאל מדריד חוששים שחלון ההעברות ייסגר החל מינואר 2017 וכך גם בקיץ 2017 בגלל העונש של פיפ"א ולכן מקדימים לעשות עסקאות כבר עכשיו.

 

 

ונדל נחשב לאחד המגנים הטובים באירופה. לברקוזן סירבה להצעה של פ.ס.ז' לרכוש את השחקן בינואר תמורת 20 מיליון יורו.

 

La portada de este sábado: "Negocian por Wendell" https://t.co/gIytblCgkVpic.twitter.com/SXhrilhkez

— AS (@diarioas) March 12, 2016

 

הוא התראיין לעיתון "אס" על ההעברה האפשרית ואמר בלי למצמץ: "אני עדיין שחקן של לברקוזן, אבל זה יהיה כבוד גדול לשחק עבור ריאל מדריד ולהיות המחליף של מרסלו שאותו אני לא מכיר אישית, אבל מאוד מעריך. אני שמח על ההצעה, כי כל שחקן בעולם חולם לשחק בריאל מדריד. זה יהיה חלום להיכנס גם לנעליים של רוברטו קרלוס שהיה אגדה בקבוצה".

 

ונדל גם נשאל איך יהיה לשחק תחת זינאדין זידאן אם יגיע למועדון ואמר: "כשאתה חושב על זידאן אתה חושב על משחק אלגנטי. הוא היה שחקן ענק. זה יהיה כבוד גדול עבורי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי