מאיורל: ביקשתי מהשופט לרשום את הגול על שמי

| צילום: GettyImages

ריאל חזרה לנצח ומתמוגגת מהצעירים שפתחו ב-11. רונאלדו מתקרב לפיצ'יצ'י

(גודל טקסט)

ריאל מדריד יכולה להירגע. היא אמנם לא הציגה משחק גדול מול האחרונה בטבלה לבאנטה כשניצחה אותה 1:3 בחוץ, אבל היא לפחות ברחה מעט מויאריאל שאיימה לתפוס את המקום השלישי בליגה ולשלוח את הבלאנקוס למוקדמות ליגת האלופות. הצוללת הצהובה איבדה נקודות חשובות בתיקו 0:0 נגד סלטה ויגו.

 

זינאדין זידאן עלה בהרכב חסר והעניק הופעת בכורה לחלוץ בן ה-18 בורחה מאריול. המאמן הרעיף עליו מחמאות ועל לוקאס ואסקס. על מאיורל אמר: "הוא מספר 9 השני שלנו אחרי כרים בנזמה. אנחנו יודעים מה יש לו להציע והוא עובד טוב באימונים. אנחנו רוצים שחקני בית לא רק כי הם מהאקדמיה אלא כי הם נותנים הכל".

 

 

על המשחק אמר: "היה ברור שיהיה קשה בגלל שהיריבה נלחמת על חייה. לקחתי מהמשחק את ההופעה הטובה של כל השחקנים, לא הורגש ששיחקנו עם שחקני ספסל. אנחנו זקוקים לכך שכולם יתנו את המקסימום, משחקני הספסל ועד שחקני ההרכב".

 

"המארקה" חגג את ההופעה החיובית של מאיורל ולוקאס ואסקס תחת הכותרת: "משב רוח מרענן". 

 

'Aire fresco' #LaPortadapic.twitter.com/3KRsXcrGmK

— MARCA (@marca) March 3, 2016

 

מאיורל היה מעורב בשער השני כאשר בעט למשקוף והכדור פגע במרינו ונכנס: "אמרתי לשופט שיעניק לי את השער, זה היה יכול להיות שער הבכורה שלי בליגה. הוא דווקא הבטיח לי שירשום אותו על שמי, אבל לא קיים את ההבטחה". על מעמדו בקבוצה: "אני כאן לעזור, אבל הקבוצה הראשונה שלי הוא ריאל מדריד קסטיה. אני בסך הכל שחקן בנוער. הרגשתי שהאוהדים תומכים בי ואשתדל לפצות אותם".

 

ואסקס שנבחר למצטיין במשחק בעיתון "אס" עם ציון 4 לבבות אמר: "נעים מאוד ששוב מדברים עלי. קיבלתי צ'אנס ולקחתי אותו. אני צריך להמשיך לעבוד קשה". על הביקורת של רונאלדו: "סגרנו הכל באימון וממשיכים הלאה. כל עוד יש תקווה לא נוותר על הליגה". גם פפה אמר: "מה שהיה עם רונאלדו נגמר. כולם חותרים לאותו הכיוון".

 

כריסטיאנו רונאלדו שכבש את השער הראשון לא אמר את המילה האחרונה בקשר לפיצ'יצ'י אחרי שכבש את שערו ה-23 העונה, והוא מפגר בשני שערים מאחורי לואיס סוארס. הבלאנקוס נראו עייפים בסיום כשקסימיירו, טוני קרוס, מאיורל וואסקס סיימו את המשחק עם התכווצויות שרירים.

 

עדיין חולם על מלכות השערים. רונאלדו (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי