"מסי גאון, רונאלדו אייקון של הכדורגל המודרני"

קאקה
קאקה | צילום: Gettyimages

קאקה, הזוכה האנושי האחרון בכדור הזהב, גם שלח מסר לדונגה: "יכול לעזור לנבחרת"

(גודל טקסט)

הזוכה האנושי האחרון בכדור הזהב. אין הגדרה טובה מזו כדי לתאר את קאקה, הקשר הברזילאי שמככב כיום בליגה בארצות הברית. בראיון ל-Le Beteur דיבר שחקן השנה בעולם של 2008 על ליונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, התסכול מהפציעות בריאל מדריד ועל עתיד אפשרי בנבחרת. 

"מסי גאון, כריסטיאנו הוא פשוט סוג של אייקון בכדורגל המודרני", ניתח קאקה. "הוא שחקן חזק, שולט טוב בשתי הרגליים, משחק טוב עם הראש, בועט טוב כדורים חופשיים ולכן אני טוען שהוא מסמל את הכדורגל המודרני. ברור ששניהם מכתיבים את הכדורגל של הדור שלהם, הם שני ענקי ספורט". 

"אני לא חושב שאפשר לדבר על כשלון או החתמה שהלכה לאיבוד בנוגע אליי בריאל מדריד", המשיך הברזילאי. "ברור שזו הייתה חוייה שונה ממה שעברתי במילאן, אבל בסופו של דבר כבשתי 29 שערים ב-120 משחקים וזכינו בשלושה תארים". 


קאקה: "מסי גאון" (Gettyimages)

"מה שחסר לי בריאל מדריד היה המשכיות בגלל הפציעות וגם בגלל החלטות של המאמן", הסביר קאקה. "לכן אני לא יכול להגיד שנכשלתי. יותר מכך, כיום אני יכול להגיד שאני גאה על כך ששיחקתי 4 שנים במועדון כמו ריאל מדריד. היה מאוד קשה להתמודד מבחינה נפשית כי אתה לא יודע מתי תחזור. הפחד תמיד ישנו, עברתי שני ניתוחים בברך. היו זמנים קשים, אבל מאוד יעילים להתפתחות האישית שלי". 

קאקה גם העביר מסר ברור לדונגה בראיון ל-SKY: "היה נפלא לשחק עם ברזיל, אבל אני נמצא כיום בשלב אחר בקריירה שלי. דיברתי עם דונגה ואמרתי לו שאני יכול לעזור מאוד לנבחרת ושאני רוצה להצטרף. נכון להיום, אני מרגיש שאני יכול לתרום".


קאקה עם ניימאר, ישתפו שוב פעולה בנבחרת? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי