17:00: מוניר ב-11 של בארסה מול אייבר. אינייסטה על הספסל

יספקו את הסחורה? מסי וסוארס
יספקו את הסחורה? מסי וסוארס | צילום: Gettyimages

האלופה תנסה לרשום ניצחון ליגה 11 ברצף ומשחק 36 בסך הכל ללא הפסד. ארדה בקישור. ניימאר מחוץ לסגל בגלל צהובים

(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק היום נגד אייבר בחוץ (17:00) אחרי ה-1:7 הגדול של ריאל מדריד על סלטה ויגו, כשלפי הפעמים האחרונות בכל פעם שהבלאנקוס נצצו בארסה הכינה משהו גדול יותר. היום היא תצטרך להסתדר בלי ניימאר המוצהב, אבל היא סומכת על ליאו מסי ולואיס סוארס שיעשו את העבודה ויעלו אותה ליתרון של שמונה נקודות ואולי יותר. מאוחר יותר אתלטיקו מדריד תתארח אצל ולנסיה למשחק קשה (21:30).

 

אוהדי אייבר עשויים לקבל היום את ברצלונה בצורה עוינת לאחר ששנה שעברה במשחק הליגה האחרון האלופה לא התאמצה וסיימה ב-2:2 נגד לה קורוניה ושלחה את אייבר לליגת המשנה, אירוע שלמזלה לא התרחש בשל הבעיות הכלכליות של אלצ'ה שגררו את הורדתה. לואיס אנריקה טען: "לא עשינו טובות ללה קורוניה. הובלנו 0:2, אבל אז נשארנו עם עשרה שחקנים והם השוו. המצפון שלנו שקט. תראו את המשחק ותחליטו לבדכם, זה היה ספורטיבי לחלוטין. צפוי לנו משחק קשה בלי קשר למה שהיה".

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

ייאלצו להסתדר בלעדיו. ניימאר (gettyimages)

 

לואיס אנריקה שנשאל אתמול על הידיעות שברצלונה רוצה להחתים את ליאו מסי עד 2022 והשיב: "הלוואי שזה יקרה והוא יישאר. מצדי שישחק אצלנו עד גיל 40". אלופת אירופה הפתיעה כשהגיעה כבר אתמול לבילבאו משם תצא למשחק בחבל הבאסקי. רק 50 אוהדים ידעו על בואה וחיכו לקבוצה בשדה התעופה. אנריקה רצה שהקבוצה תישן את הלילה בבילבאו ולא בברצלונה כפי שהיא נוהגת תמיד.

 

זה עשוי להיות המשחק ה-36 של בארסה ללא הפסד. עוד שיא ספרדי חדש, אבל אנריקה אמר: "לא יודע אם הרצף הזה עושה את החיים שלנו קלים או קשים יותר. אנחנו רגועים". איבן ראקיטיץ' חזר לאימונים וצפוי לפתוח.

 

בתוך כך פורסם שחאבייר מסצ'רנו שלא כבש עדיין שער במדי ברצלונה ב-161 משחקי הליגה שלו סירב לבעוט פנדל בניצחון 1:5 על ראיו ואייקנו כדי לרשום שער בכורה. לואיס סוארס הוא זה שלקח את הבעיטה מהנקודה הלבנה והחמיץ.

 

מתי יגיע השער הראשון? מסצ'ראנו (gettyimages)

 

הרכבים 

 

אייבר: אונומו רייסגו; אלכסנדר פנטיץ', אנדר קאפה, איבן ראמיס, דויד חונקה, טקשי אינוי, דני גרסיה, אדריאן גונסלס, יוסיפ ראדוסביץ', גונסלו אסקלאנטה, בורחה בסטון.

 

ברצלונה: קלאודיו בראבו; דני אלבס, ג'רארד פיקה, חבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה; סרחיו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', ארדה טוראן; מוניר אל חדאדי, ליאו מסי, לואיס סוארס.

 

[STATS] @FCBarcelona trident totals 97 goals this season https://t.co/gwxHlQAXXApic.twitter.com/XGQ2pKNSml

— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 6, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי