1:3 גדול לאתלטיקו אצל ולנסיה. הפער בפסגה: 8

טורס. גם אל ניניו רוצה להרגיש שותף
טורס. גם אל ניניו רוצה להרגיש שותף | צילום: AFP

טורס וקראסקו עלו מהספסל והכריעו את ההתמודדות. סנטוס הורחק אצל העטלפים

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד שמרה על הסיכוי הקלוש לזכות באליפות ספרד כשניצחה במאסטייה את ולנסיה 1:3. דייגו סימאונה שלף במהלך המחצית השנייה את פרננדו טורס ויאניק קראסקו מהספסל שגמלו לו בשני שערים והכריעו את ההתמודדות. גרייזמן העלה את הקולצ'ונרוס ליתרון 0:1 ודניס צ'רישב השווה כעבור ארבע דקות במהלך המחצית הראשונה.

 

בעקבות הניצחון הגיעה אתלטיקו יש 64 נקודות בעוד למוליכה ברצלונה יש 72.  להדביק פער של שמונה נקודות כשנותרו רק 30 נקודות בקופה נראה כמו משימה בלתי אפשרית ועדיין כבר היו דברים מעולם. בכל מקרה הקולצ'ונרוס התגברו על משוכה לא פשוטה. עד המשחק הערב (ראשון) היה להם רק ניצחון אחד ב-12 משחקים במאסטייה.

 

 

 

העטלפים אמנם התאוששו אחרי פתיחה נוראה תחת גארי נוויל אבל הם בלא בליגה של הגדולות. פרט לשער היפה כשלעצמו של צ'רישב לא ראינו מוולנסיה כמעט כלום. בדקה ה-80 נשארה ולנסיה בעשרה שחקנים לאחר שהבלם סנטוס הורחק בצהוב שני.

הרכבים

ולנסיה: דייגו אלבס; סנטוס, שקורדאן מוסטאפי, גיירמה סיקיירה, ז'ואאו קאנסלו; אנסו פרס (דנילו 46), אנדרה גומש, חאבי פואגו; דניס צ'רישב, סופיאן פגולי, פאקו אלקאסר.

 

אתלטיקו: יאן אובלק; חואנפראן, לוקאס, חוסה חימנס, פליפה לואיס; גאבי, מתיאס קראנביטר, סאול, קוקה; אנטואן גרייזמן, לוסיאנו וייטו.

מהלך המשחק

דקה 24

0:1 לאתלטיקו – אנטואן גרייזמן התקדם בחופשיות וירה מ-18 מ' כדור שטוח שהכניע את דייגו אלבס. המאזן של אתלטיקו ב-31 השערים האחרונים של הצרפתי:  29 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.


 גרייזמן אסף דבוקה צוהלת סביבו (AFP)

דקה 28

1:1 –   רק כך צריך להכניע הגנה אחרי 432 דקות: הגבהה לרחבת אתלטיקו אלקסר התכוף והכין בראש כדור שדחתך את ההגנה והגיע לצ'רישב שהתקדם והמשיך לרשת.


 צ'רישב. בשירות ריאל? (AFP)

דקה 72

1:2 לאתלטיקו – חוסה חימנס הסיט בראשו כדור שעלה מהקרן לעבר פרננדדו טורס שדחק מקרוב פנימה. 

דקה 80

סנטוס בלם ולנסיה ראה את הצהוב השני והאדום וסיים את המשחק.

דקה 85

1:3 – מתפרצת של האורחים הסתיימה בבעיטה אדירה לרשת של מחליף נוסף, יאניק קראסקו.

 

ספורטינג חיחון – בילבאו 2:0

בנייט בדקה ה-27 ואוסקר דה מרקוס בדקה ה-59 הכריעו את ההתמודדות והותירו לבאסקים סיכוי קלוש להגיע לליגת האלופות דרך המקום הרביעי, בו נמצאת כרגע ויאריאל עם שמונה נקודות יותר (45 מול 53). אמריק לאפורט, שהוזכר כמועמד לברצלונה, הורחק בצהוב שני אצל האורחים. המארחת שקעה במקום ה-19. בילבאו תארח במחזור הבא את בטיס, חיחון תתארח במלאגה.

 

תוצאות נוספות: ריאל בטיס – גראנדה 0:2 (נ'דאיי, רובן קסטרו), סוסיאדד – לבאנטה 1:1 (אנטוניו רייס; דיברסון).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי