בנזמה ייעדר 3 שבועות, יחזור לרבע גמר האלופות

בנזמה
בנזמה | צילום: Gettyimages

חלוץ ריאל סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי. וגם: נתוני הריצה מהדרבי

(גודל טקסט)

הצרות לא מפסיקות ליפול על ריאל מדריד. כרים בנזמה חזר לפעילות רק בשבת האחרונה, בדרבי מול אתלטיקו, אלא שהוא נאלץ לפנות את מקומו אחרי 45 דקות בלבד עקב אי-נוחות בשריר הירך האחורי. כעת, יומיים אחרי ההפסד לקולצ'ונרוס, מתברר כי החלוץ הצרפתי סובל ממתיחה בשריר, דבר שיגרום לו להיעדר בין שבועיים לשלושה מהמגרשים.

בנזמה עתיד להחמיץ את משחקי הליגה מול לבאנטה, סלטה ויגו, לאס פלמאס וסביליה, כמו גם את משחק הגומלין מול רומא במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות (0:2 לריאל במשחק הראשון באיטליה). עם זאת, בנזמה צפוי להיות כשיר למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, שייערך ב-5 או 6 באפריל. החלוץ גם עשוי לקחת חלק בקלאסיקו השני של העונה, אותו ברצלונה תארח ב-2 באפריל.

לא רק תוצאות הבדיקה של בנזמה נודעו יומיים אחרי הדרבי, אלא גם נתוני הריצה של הקבוצות מבירת ספרד – שסיפקו הוכחה חותכת לכך שאתלטיקו מדריד רצתה הרבה יותר את שלוש הנקודות. על פי הנתונים, השחקנים של דייגו סימאונה רצו כ-11 קילומטרים יותר מאלו של זינדין זידאן, כך שלא פלא שאתלטי  ניצחה בפעם השלישית ברצף בברנבאו.

בעניין אחר, לפי העיתון הקטאלוני "ספורט", ארנסטו ואלוורדה, מאמנה של אתלטיק בילבאו, נמצא על הכוונת של פלורנטינו פרס לקראת העונה הבאה. זינדין זידאן אמנם החליף את רפא בניטס על הקווים רק לפני מספר חודשים, אבל עתידו כמאמן ריאל מדריד כלל לא ברור.


מישהו מופתע מהנתונים? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי