הופעת בכורה למאיורל בהרכב, אודגרד ישחק?

מאיורל. הפציץ בקבוצות המשנה של הבלאנקוס
מאיורל. הפציץ בקבוצות המשנה של הבלאנקוס | צילום: Gettyimages

זינדין זידאן צפוי לערוך מספר שינויים ב-11 של ריאל מדריד מול לבאנטה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד בשבת לאתלטיקו מדריד, רוצים בריאל מדריד לקום מהקרשים מול לבאנטה (22:00) ולברוח לוויאריאל שמאיימת לתפוס את המקום השלישי המוליך ישירות לשלב הבתים בליגת האלופות. הקבוצה השנייה של העיר ולנסיה מדורגת אחרונה בטבלה, כך שאם הבלאנקוס לא ינצחו זו תהיה בהחלט רעידת אדמה. 

זינדין זידאן ניסה לשדר אתמול עסקים כרגיל כשהצהיר שהוא בטוח שיוציא את העגלה מהבוץ, אבל רבים סבורים שלא בהכרח הצרפתי יהיה מי שיסיים את העונה על הקווים בריאל. 

בפורטוגל פורסם שאוהדי הנבחרת היו רוצים לראות את רונאלדו עוזב את ריאל מדריד בגלל הלחץ עליו והביקורות וישמחו אם יחזור לשחק במנצ'סטר יונייטד.

בהיעדרו של כרים בנזמה הפצוע, זיזו עשוי להמר על החלוץ בן ה-18 בורחה מאיורל שיפתח לראשונה העונה בליגה. הוא שותף בשני משחקים וצבר רק 49 דקות בבוגרים, אך לזכותו העונה 18 שערים – בנוער (7) ובריאל קאסטיה בה אימן קודם לכן זידאן (11). מאיורל בלט כשבש צמד בניצחון על מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות לנוער (1:3).

מאיורל בבכורה בדרבי. בלט בנוער ובקבוצת המשנה (Gettyimages)

ריאל מדריד סובלת מסדרת פציעות כשגם מודריץ' ייעדר, ועל כן זיזו זימן לסגל את הנורבגי הצעיר מרטין אודגרד ואת לוקאס ואסקס שעשוי לקבל דקות משחק. גם קאסמירו, אהובו של רפא בניטס (שיחק ב-9 מ-11 משחקים ראשונים של העונה) עשוי לעלות בהרכב. מעמדו של איסקו בצלילה ולא ברור אם יפתח. 

הרכבים משוערים

לבאנטה: דייגו מרינו, טונו, זוהייר פדאל, ג'פרסון לרמה, קרל מדג'יאני, סימאו ג'וניור, ורזה, ויקטור קאמרסה, דייברסון, חוסה מוראלס, ג'וזפה רוסי.

ריאל מדריד: קיילור נבאס; דנילו, רפאל ואראן, פפה, נאצ'ו; טוני קרוס, קאסימיירו, חאמס רודריגס; לוקאס ואסקס, כריסטיאנו רונאלדו, בורחה מאיורל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי