ריאל רוצה לצמק את הפער מאתלטיקו לנקודה

אחד רוצה להמשיך לכבוש נגד סביליה
אחד רוצה להמשיך לכבוש נגד סביליה | צילום: Gettyimages

הבלאנקוס יארחו (21:30) את סביליה, שטרם ניצחה בחוץ במסגרת הליגה

(גודל טקסט)

יממה אחרי ההפסד המפתיע של אתלטיקו מדריד לספורטינג חיחון, יריבתה העירונית ריאל מדריד תנסה לצמק הערב את הפער מהמקום השני לנקודה בלבד כשתארח את סביליה במשחק לא קל (21:30).

 

החדשות הטובות הן שכרים בנזמה חזר לסגל וצפוי לקבל דקות משחק. גם חאמס רודריגס צפוי לחזור להרכב, כשפפה וסרחיו ראמוס הפצועים לא ישחקו במרכז ההגנה. המאמן זינדין זידאן סיפר שנפגש עם בנזמה והמליץ לו "להתרכז רק בכדורגל. כרים בסדר, הוא מפוקס והוא נראה טוב מבחינה פיזית. יש עלי לחץ, אבל כשאתה מאמן את הקבוצה הטובה בעולם זה צפוי. סביליה קבוצה חזקה מאוד עם שחקנים טובים וצפוי להיות משחק קשה מאוד".

 

 

אם השגרה תימשך כריסטיאנו רונאלדו צפוי לכבוש היום נגד הקבוצה המועדפת עליו. רונאלדו הרשית 21 פעמים נגד האנדלוסים, כש-19 מהכיבושים התרחשו בליגה ושניים נוספים בסופרקאפ האירופי.

 

זידאן: "בנזמה מפוקס ונראה טוב פיזית" (gettyimages)

 

מהעבר השני, סביליה נמצאת במומנטום חיובי לאחר שעלתה לרבע גמר הליגה האירופית שם תתמודד מול אתלטיק בילבאו. בעונה הנוכחית היא הגיעה לליגת האלופות דרך זכייה במפעל המשני בחשיבותו, והשנה היא בונה על אחת משתי האפשרויות: זכייה בליגה האירופית או איוש של המקום הרביעי, עליו היא טרם ויתרה.

 

המוקש שלה הוא משחקי החוץ. הנתון המדהים הוא שהאנדלוסים ניצחו רק פעם אחת ב-19 משחקיהם החוץ, אף לא פעם אחת במסגרת 14 משחקי הליגה.

 

הרכבים משוערים

 

ריאל מדריד: קיילור נבאס; מרסלו, רפאל וראן, נאצ'ו, דנילו; קאסמירו, חאמס רודריגס, טוני קרוס; לוקאס ואסקס, גארת' בייל, כריסטיאנו רונאלדו.

 

סביליה: סרחיו ריקו; קוקה, אדיל רמי, טימוטי קולדז'ייצ'אק, בנואה טרמולינס, סבסטיאן כריסטופרו, גז'גוז' כריחוביאק, חוסה רייס, איבורה, סרחיו אסקודרו, קווין גאמיירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי