חאמס וחדירה ייקנסו על ידי ריאל

|

השניים ייענשו על השתתפותם ביום ההולדת של רונאלדו. קשיים בבניית האיצטדיון החדש

(גודל טקסט)

מאת יעקב זיו                   צילום: Gettyimages

 

ריאל מדריד זועמת על השחקנים הפצועים שהשתתפו במסיבת יום ההולדת המדוברת של כריסטיאנו רונאלדו לאחר התבוסה בדרבי לאתלטיקו (4:0). בקבוצה טוענים שהם עברו על חוקי ההתנהגות של המועדון והיו אמורים לשמור על אורח חיים ספורטיבי, במיוחד לאור העובדה שהם פצועים.

 

 

בריאל מתכוונים לקנוס את חאמס רודריגס, שנכח במסיבה רק יומיים אחרי שעבר ניתוח לא פשוט בכף רגלו – בעצם האצבע החמישית בצד ימין (עצם הבולטת החוצה) – שיגרום לו להיעדר כחודשיים. גם סמי חדירה, שנפצע במשחק באותו יום והוחלף, ייקנס. לוקה מודריץ' שנעדר מהמגרשים כבר כמעט 90 יום ולא ניכרת הטבה במצבו, התנצל על כך שהיה במסיבה ולא יוענש. לפי דיווח בתחנת טלוויזיה בספרד, המועדון זועם בעיקר בגלל ששלושת הפצועים הצטלמו במסיבה וכך הבינו כולם שהם נכחו בה.

 

 

בעיתון 'אס' שיוצא בבירת ספרד ממשיכים להראות עד כמה ריאל מדריד היתה רחוקה משיאה בהפסד בדרבי. העיתון מצא כי שחקני אלופת אירופה רצו 9 קילומטרים פחות מאתלטיקו מדריד באותו משחק. הקבוצה של דייגו סימאונה רצה 107.5 קילומטרים ביחד ואילו של קרלו אנצ'לוטי רק 98.9 קילומטרים.

 

ריאל מצטערת שמכרה את אלברו מוראטה ליובנטוס. הוא נמכר בזמנו ב-22 מיליון יורו ועכשיו הוא שווה כבר 30 מיליון יורו. בקבוצה מגששים האם אפשר יהיה להחזירו בחלון ההעברות בקיץ הקרוב.

 

בתוך כך, ספגה הקבוצה עוד מכה לאחר שבית המשפט העליון פסל את החוזה של ריאל עם עיריית מדריד והחברה שהיתה אמורה להקים את סנטיאגו ברנבאו החדש. "הבלאנקוס" הודיעו שינסו לעבוד על הסכם חדש.

שער ה'אס', הבוקר (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי