אירינה שייק להגנת האקס? תתפלאו

|

רונאלדו זכה לסנגורית מפתיעה בדמות החברה לשעבר: "הביקורת נגדו לא הוגנת"

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

שבוע קשה במיוחד עבר על כריסטיאנו רונאלדו. זה התחיל מן הסתם על כר הדשא, בתבוסה 4:0 לאתלטיקו מדריד בה היה מהחלשים בקבוצה. הוא איבד הכי הרבה כדורים וגם את השליטה (שוב), כאשר גער בילד מביא כדורים. לאחר מכן הגיעה כמובן מסיבת יום הולדתו ה-30, שגררה ביקורת אדירה מצד האוהדים והנשיא פלורנטינו פרס, שלא אהב את התמונות ברשתות החברתיות שהראו את שחקניו חוגגים אחרי השפלה בדרבי.

 

 

אז רונאלדו יכול להתנחם שלפחות נותרו כמה אנשים שאוהבים אותו (עדיין) ויצאו להגנתו. אחד מהם היה מאמנו בפורטוגל, פרננדו סנטוס, אבל השם השני מפתיע קצת יותר: אירינה שייק, האקסית שלו. הדוגמנית האוקראינית נשאלה מה דעתה על כך שערך מסיבת יום הולדת אחרי ההפסד והגיבה: "הביקורת נגדו לא הוגנת". היא אמרה את הדברים בטקס חשיפת בגדי הים החדשים שהיא מדגמנת עבור ה'ספורט אילוסטרייטד' בהוואי.

 

סנטוס התייחס אף הוא לשבוע השחור שעבר על CR7: "אני בטוח שרונאלדו יגיב לכל הביקורת נגדו בדרך בה הוא יודע הכי טוב – כיבוש שערים". מאמן פורטוגל הצטרף בכך גם ללואיס פיגו שלימד סנגוריה על כוכב אלופת אירופה. המאמן גם אמר שביטול יום ההולדת על ידי רונאלדו, אם היה מחליט על כך, היה החלטה מוזרה בעיניו.

 

"הייתי במשחק הקודם נגד סביליה וידעתי שרונאלדו עורך מסיבת יום הולדת, כולם ידעו", אמר המאמן, "ברור שלחגוג אחרי הפסד כזה הוא לא דבר קל, אבל לבטל לחלוטין את החגיגה? ריאל מדריד צריכה להודות לאלוהים שיש לה שחקן נפלא כזה ולהתייצב מאחוריו".

 

ויש חדשות גם בצד המקצועי במדריד. העיתון 'אס' טוען היום שקרלו אנצ'לוטי החליט לספסל את איקר קסיאס, שספג ביקורת מרונאלדו אחרי הטעות הקשה בשער הראשון נגד אתלטיקו. על פי האימון אתמול, נראה שמי שצפוי לפתוח בין הקורות בשבת נגד דפורטיבו לה קורוניה הוא קיילור נבאס.

 

שער ה'אס' הבוקר (צילום מסך)

 

קסיאס, שכנראה יודע שהחולצה שלו שוב בסכנה, אמר שהוא מוכן למשחק בסנטיאגו ברנבאו נגד לה קורוניה ולא חושש מתגובת האוהדים שעלולים לשרוק לו ולרונאלדו בוז. השוער צייץ בטוויטר: "אחרי הפסד מכאיב לאתלטיקו אני מוכן לשחק ולנצח".

 

 

המגן פאביו קואנטראו שהיה אמור לשחק נפצע אתמול באימון וייעדר עשרה ימים מהמגרשים. הוא מצטרף למצבת הפצועים הארוכה של ריאל מדריד, שסובלת מהיעדרויות רבות בהגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי