הערב: תומר חמד נגד ליאו מסי

|

"הפרעוש" צפוי לקבוע שיא משחקים רצופים במדי ברצלונה (50). אנדר הררה מועמד

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: Gettyimages

 

תומר חמד ינסה לדגדג היום את שחקני ברצלונה, כאשר אלמריה תגיע לקאמפ נואו עם מאמנה החדש, סרג'י ברחואן, שחקן הבית לשעבר של "הבלאוגראנה". ליאו מסי צפוי לרשום את משחקו ה-50 ברציפות במדי הקטאלונים.

 

 

בתוך כך פורסם שברצלונה מתעניינת באנדר הררה, קשר מנצ'סטר יונייטד, שלאחרונה כובש ומגלה יכולת מצוינת באנגליה. אם הקבוצה תרצה לרכוש אותו, היא תוכל לעשות זאת רק החל מה-1 בינואר. לואיס ואן חאל סיפר השבוע שנשק להררה בחדר ההלבשה, אחרי שזה שמע לעצותיו לנסות לשלוט בכדור לפני שהוא בועט, מה שהביא לכיבוש צמד בניצחון על אסטון וילה 1:3. הקשר מועמד להחליף את צ'אבי שצפוי לעזוב.

 

כמה שחקני הרכב ייעדרו היום בברצלונה: ג'ורדי אלבה פצוע, סרחיו בוסקטס המושעה יוחלף על ידי סרג'י רוברטו ופדרו עשוי לעלות במקום לואיס סוארס או ניימאר, במקרה שאחד מהם יקבל מנוחה. המאמן לואיס אנריקה חושש לתת לחלוץ האורוגוואי לשחק וגם לג'רמי מת'ייה שכבש בשני המשחקים האחרונים, שכן כרטיס צהוב יגרום להם להחמיץ את משחק החוץ הקשה נגד סביליה.

 

מסי לא נח מאז ה-11 בינואר ואם ישחק היום הוא יקבע שיא משחקים רצופים מאז הגיע לברצלונה. השיא הקודם היה בעונת 2012/13, אז רשם 49 משחקים רצופים. אף שחקן בברצלונה לא השיג מספרים כאלה. דני אלבס שיחק בעבר 21 ברצף, ג'רארד פיקה 19. 

 

 

ב'אל מונדו דפורטיבו' מפרסמים הבוקר סטטיסטיקה שקובעת כי ברצלונה היא הקבוצה הטובה ביותר בעולם עד כה ב-2015. מאז ההפסד לריאל סוסיאדד ב-4 בינואר, צברה ברסה 19 ניצחונות מ-20 משחקים בכל המסגרות והיא מועמדת לזכות בטרבל. ברצלונה היא אחת מארבע קבוצות שעדיין יכולות לזכות בטרבל יחד עם יובנטוס, פ.ס.ז' ובאיירן מינכן.

 

הרכבים משוערים

 

ברצלונה: בראבו, מונטויה, בארטרה, מסצ'ראנו, אדריאנו, ראקיטיץ', סרג'י רוברטו, צ'אבי, פדרו, ניימאר, מסי.

 

אלמריה:  קואסטה, נבארו, מאנה, טרוחילו, מארין, תומאס, סוריאנו, קורונה, וולינגטון, תייבי, חמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי