דמיצ'ליס אחראי לפציעה של מסי?

|

ESPN: "הפרעוש", שייבדק היום על ידי רופאי ברצלונה, נפגע ע"י חברו לנבחרת ארגנטינה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: מסך

 

ליאו מסי יחזור הבוקר (חמישי) לברצלונה וייבדק על ידי רופאי הקבוצה, שינסו להכשיר אותו למשחק נגד סלטה ויגו ביום ראשון. לטענת רשת ESPN, מי שפצע את "הפרעוש" היה חברו לנבחרת ארגנטטינה, מרטין דמיצ'ליס, במשחק ליגת האלופות בין ברצלונה למנצ'סטר סיטי ב-18 במארס. על פי הדיווח, זה קרה מאוחר במשחק כשמסי ניסה למסור את הכדור לניימאר או לואיס סוארס וביצע הטעייה. באותו רגע דמיצ'ליס נכנס בו בחוזקה והעיף אותו לשלטי הפרסום. מסי נראה אוחז ברגלו הימנית בכאב.

 

 

לדברי הרשת האמריקאית, מסי שיחק בקלאסיקו עם כאבים ואכן הוא לא הרשים במשחק בו ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד 1:2. ניכר היה שזה לא מסי שכיכב כמה ימים לפני כן נגד מנצ'סטר סיטי. כרגע הרופאים של ברצלונה מעוניינים לבדוק את חומרת הפציעה ברגלו, והוא לא יתאמן היום עם הקבוצה שחוזרת לפעילות מלאה אחרי שובם של כל השחקנים הבינלאומיים.

 

כוכב ברצלונה לא שיחק עם נבחרת ארגנטינה אפילו דקה בשני משחקי הידידות שלה נגד אל סלבדור ואקוואדור, בהם ניצחה 0:2 ו-1:2 בהתאמה. לדברי מאמן הנבחרת, טאטא מרטינו, מסי סבל מנפיחות כה גדולה בכף רגלו, שהוא לא היה יכול להכניס אותה לנעל. עם זאת, בקטאלוניה מקווים שלא מדובר בפציעה רצינית.

 

פציעה של מסי בשלב זה של העונה יכולה להיות מכה קשה לקבוצה שרוצה לזכות באליפות, גביע המלך וגם בליגת האלופות. לקבוצה מחכים כעת שמונה משחקים בתוך 24 יום ובנוסף לצמד המפגשים נגד פ.ס.ז' בליגת האלופות, היא תפגוש בשבוע הקרוב בחוץ את סלטה ובבית את אלמריה של תומר חמד ביום רביעי.

 

החל מה-11 באפריל מחכים לברסה חמישה משחקים קשים מאוד נגד סביליה (11 באפריל), פ.ס.ז' בחוץ (15), ולנסיה בבית (18), פ.ס.ז' בבית (21) והדרבי נגד אספניול (25). החודש יסתיים במשחק נגד חטאפה ב-28 באפריל. אם מסי ייעדר מהמשחקים הגדולים זו תהיה מכה גדולה לקבוצה. לאימונים יחזרו היום גם חאבי מסצ'ראנו ואיבן רקיטיץ' שקיבל אתמול חופשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי