ריאל ממהרת לרכוש מחשש לעונש?

|

בספרד מדווחים: בקבוצה מודאגים מאמברגו רכש. "הבלאנקוס" סימנו גם את חוסה גאיה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו         צילום: טוויטר

 

ריאל מדריד סוגרת העונה רכישות עוד לפני שנפתח חלון ההעברות. אחרי שסוכם אתמול על רכישת דנילו מפורטו תמורת 31.5 מיליון יורו, תנסה אלופת אירופה לסכם גם עם חוסה גאיה. העיתון 'אס' דיווח על כך לפני ימים אחדים, אבל כעת פרסם על כל השער שלו, כי המגן השמאלי הצעיר של ולנסיה הוא בוודאות המטרה הבאה.

 

 

הבעיה של ריאל היא שצ'לסי ומנצ'סטר סיטי רוצות אף הן את השחקן ומוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו שעומד על 18 מיליון יורו. בתוך כך, נשיא ולנסיה פיטר לים, הורה להאריך את חוזהו של גאיה. סיטי מוכנה לשלם את הסכום מיידית כדי להביא את גאיה לקבוצה במקום אלכסנדר קולארוב שיימכר בקיץ.

 

העיתון 'אס' מדווח היום שהגנת ריאל תהיה היקרה ביותר שלה בכל הזמנים, כאשר דנילו שנמכר כאמור ב-31.5 מיליון יורו הוא המכירה החמישית היקרה ביותר בגודלה בפורטוגל בכל הזמנים. ריאל רכשה חמישה שחקנים חדשים בארבעת החודשים האחרונים: אסנסיו (3.9 מיליון יורו), מרטין אודגרד (4 מיליון), לוקס סילבה (14 מיליון), דנילו (31.5) והשוער הארגנטיני באטז'ה שמושאל כרגע.

 

 

 

הסברה היא שריאל מבצעת את הרכישות האלה מחשש לחקירה של פיפ"א, שתגרור עונש של אמברגו רכש בקבוצה בדומה לעונש שספגה ברצלונה. כך גם מסבירים את הרכישה של דנילו, שהיה חופשי בקיץ 2016 ללכת עם סיום חוזהו, אבל ריאל לא רצתה לחכות מחשש שלא תוכל לעשות העברות באותו מועד בעקבות הגבלות שיוטלו עליה.

 

החולצה של דנילו הוסרה כבר מחנות המכירות של פורטו, שם תוכלו לרכוש חולצות של קוורסמה, טיו המושאל מברצלונה וכמובן ג'קסון מרטינס תמורת 75 יורו. יורו נוסף צריך לשלם על כל אות בשם של השחקן שרוצים לרכוש.

 

בתוך כך, גם ריאל מדריד סובלת מפציעות. הבלם פפה ייעדר עשרה ימים לפחות ויחמיץ את משחקי הקבוצה נגד גרנדה, ראיו ואייקנו ואייבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי