צ'יצ'ריטו איש הרגע: "משחק כדי ליהנות"

צ'יצ'ריטו חוגג בבלאידוס. חי את הרגע
צ'יצ'ריטו חוגג בבלאידוס. חי את הרגע |

ה"כוכב התורן" של ריאל אחרי ה-2:4 על סלטה. אנצ'לוטי: "אוהבים סיכונים"

(גודל טקסט)

איזה משחק מטורף היה אמש (ראשון) בבלאידוס בין סלטה ויגו לריאל מדריד. ה-2:4 לבלאנקוס משקר מעט. סלטה ויגו טיילה ברחבת ריאל מדריד יותר מאשר ריאל ברחבת סלטה, אבל בעוד שלואיס ואן חאל זילזל בחאבייר "צ'יצ'אריטו" רודריגס וקבע שהוא לא יהפוך את עורו ויהיה מעכשיו שחקן הרכב בבלנאקוס, אנצ'לוטי חשב אחרת ושלף שוב את הקלף. המקסיקני כבש צמד והיה אחראי לניצחון שצמצם את הפער מברצלונה חזרה לשתי נקודות לפני מחזור אמצע השבוע.

 

ברצלונה תארח מחר את חטאפה (21:00) וריאל מדריד תפגוש באלמריה של תומר חמד ברביעי ב-21:00.

 

 

סרחיו ראמוס ודני קארבחל שהוצהבו אמש לא ישחקו נגד אלמרייה של תומר חמד, אבל יחזרו למשחק החוץ הקשה נגד סביליה.

 

העיתון 'אס' רשם בכותרת למשחק: "צ'יצ'ריטו השאיר את הליגה בחיים" וקבע: "המשחק היה הסיוט של כל מאמן שבו משחקים חופשי במגרש בלי שיש שליטה למישהו מהצדדים. זה היה המשחק בבלאידוס. כבר בדקה השנייה היו לסלטה ויגו כמה הזדמנויות ומרגע שנוליטו כבש עד לשער הרביעי הכדור היה ברשת בפרקי זמן של פחות מעשר דקות".

 

"האפון" ממקסיקו שוב הביא לניצחון לריאל מדריד אחרי שכבש מול אתלטיקו מדריד ונשאל אם הוא ממשיך לחיות את החלום: "בעבר היתה לי תקופה קשה, אבל יש לי עכשיו הזדמנויות להוכיח את עצמי ואני מנצל ולוקח אותן. אני נהנה מאוד מההווה שהוא מאוד חיובי". כשנשאל על ליגת האלופות והמפגש עם יובנטוס אמר: "אנחנו כרגע במאבק קשה באליפות ומהשחקים הבאים נגד אלמרייה וסביליה יהיו לא פחות קשים. אחרי זה נחשוב על יובנטוס". לשאלה מה יקרה כשקארים בנזמה יתאושש מפציעתו אמר: "תשאלו את המאמן, אבל בינתיים אני משחק כדי ליהנות ולעזור לקבוצה עם דקות משחק והקרבה".

 


צ'יצריטו בטירוף. "רק אלוהים יחליט איפה אשחק" (צילום: Gettyimages)

 

לגבי עתידו הוסיף: "אני כרגע לא חושב על מה יהיה שנה הבאה. אשחק רק היכן שאלוהים ירצה שאשחק. אני מרוצה מהתוצאה במגרש קשה מאוד ומהמאבק שלנו בליגה".

 

קרלו אנצ'לוטי ניסה שלוש פעמים עם שלוש קבוצות שונות לכבוש בבלאידוס שלא לדבר על לנצח וזו הפעם הראשונה שקבוצתו עשתה את שני הדברים ועוד כבשה רביעייה במשחק בו ההגנות לא תיפקדו.

 

 

 

המאמן האיטלקי אמר בסיום: "אם צ'יצ'ריטו משחק כך הוא בלתי ניתן לעצירה כמו כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה, גארת' בייל וחאמס רודריגס. יש לי קבוצה כזאת, אבל צריך להבין שבכל עמדה יכול לשחק רק שחקן אחד. השאר נשארים על הספסל. בינתיים הוא נהנה מהמשחק. זה היה משחק טוב מאוד עבורנו, כי ניצחנו ובגדול. פיזית ומנטלית זה היה משחק קשה. אולי סבלנו בדקות רבות, אבל היינו מאוד יעילים". לשאלה איך הרשה לעצמו לשחק משחק כל כך פתוח השיב: "אנחנו נהנים לקחת סיכונים, אבל גם לשחק כדורגל מרהיב". 

 

לשאלה אם הוא מודאג מהניצחונות של ברצלונה אמר: "מאז ההפסד לברסה אנחנו חושבים רק על הקבוצה שלנו ועל כך שלנו אסור לאבד נקודות. המטרה שלנו להכריח אותם לנצח את כל המשחקים שנותרו להם".  צ'יצ'ריטו וחאמס קיבלו את הציון הגבוה בעיתון 'אס' עם שלושה אסים. רונאלדו רק שניים.

 

כותרת ה"אס" – "מדריד לא נותנת"

 

חאמס רודריגס שכבש אף הוא הוסיף: "היה משחק טוב עם אינטנסיביות גדולה. עבור הצופים היה משחק גדול, אבל היו רגעים שאנחנו סבלנו. במחצית השנייה שלטנו יותר בכדור, הם יצאו להמון התקפות והיו לנו מרווחים לפעול בהם. לנו יש שחקנים שיודעים איך לנצל מצב כזה". על צ'יצ'ריטו אמר: "הוא מתאמן קשה מאוד והוא סבלני. עכשיו הכל קורה בשבילו. אנחנו מאמינים עדיין שניקח את הדאבל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי