ריאל לדה חאה: חתום עכשיו או שנוותר עליך סופית

|

הבלאנקוס לא מתכוונים לחכות לשוער יונייטד, שמכינה חלופה - הוגו לוריס

(גודל טקסט)

ריאל מדריד נתנה אולטימטום לשוער מנצ'סטר יונייטד, דויד דה חאה, להחליט האם הוא רוצה לעבור אליהם והתשובה צריכה להיות "עכשיו או לעולם לא", כך מדווח הבוקר (שישי) ה'סאן' הלונדוני. 

 

הקבוצה הספרדית לא מוכנה לחכות עוד עונה כדי לרכוש את השחקן שיונייטד מעריכה אותו ב-50 מיליון ליש"ט, אבל יוכל לעבור חופשי בקיץ הבא אם לא יאריך את חוזהו באולד טראפורד. 

הבלנקוס מאיימים שאם דה חאה לא יעבור אליהם הקיץ הם יחשבו כבר עכשיו על מחליף קבוע לאיקר קסיאס ולא יבנו על עונת מעבר. הם לא מרוצים מהרצון של יונייטד להחתים את דה חאה על חוזה חדש ולמכור אותו אולי בקיץ הקרוב במחיר הגבוה. 

ביונייטד רצו להרוויח על עיסקת דה חאה כפי שמכרו את כריסטיאנו רונאלדו ב-80 מיליון ליש"ט לסנטיאגו ברנבאו ב-2009, אבל לצורך כך דה חאה צריך לחתום על הארכת חוזה. קסיאס בן ה-33 רוצה להיות השוער הראשון של ריאל מדריד לפחות לשנה נוספת. באנגליה פורסם השבוע שלואיס ואן חאל מציע לדה חאה חוזה לחמש שנים נוספות בו ירוויח 200 אלף ליש"ט לשבוע ויהיה השוער בעל המשכורת הגבוהה בעולם.

הוגו לוריס. רוצה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה (GettyImages)

 

 

אם ריאל מדריד תרכוש את דה חאה השוער המועדף על מנצ'סטר יונייטד יהיה הוגו לוריס מטוטנהאם, אבל יו"ר הקבוצה, היהודי דניאל לוי, שידוע כאיש עסקים ממולח דורש לפי העיתון 'טלגראף' 33 מיליון ליש"ט. זה יהיה שיא עולמי למכירת שוער ששייך עד היום לרכישת ג'יג'י פובון על ידי יובנטוס ב-2001. הוא נרכש ב-32.3 מיליון ליש"ט מפארמה.

 

לוריס מעוניין לשחק בליגת האלופות ולכן יהיה מעונין בהצעת יונייטד או פ.ס.ז' שגם היא מתעניינת בו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי