מבוקש: ברצלונה החליטה ללכת על דה ברוינה

דה ברוינה. רוצה להוכיח למוריניו
דה ברוינה. רוצה להוכיח למוריניו | Gettyimages

הבלאוגרנה שלחו צוות סקאוטים שקבע: קשר וולפסבורג מתאים לברסה

(גודל טקסט)

העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' מפרסם היום (שישי) שצוות הסקאוטים של ברצלונה סימן את הכוכב של וולפסבורג, קווין דה ברוינה. כידוע, גם מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן הוזכר כמועמדות לקלוט את השחקן. 

אנשי המקצוע של סגנית אלופת ספרד עוקבים אחר הבלגי כבר תקופה ועושה רושם שברצלונה תעשה הכל על מנת להחתים את הקשר.  אנשי המקצוע של המועדון קבע: דה ברוינה מתאים כמו כפפה ליד לשיטת המשחק בה משחק לואיס אנריקה. יש לו חוש ריח לכיבוש שערים, הוא יודע לשנות קצבי משחק, הוא מספק מסירות מעולות ועובד מצוין במשחק הלחץ. הדו"חות שקיבלו בברצלונה מאנשי המקצוע שעקבו אחרי הבלגי מאששים את המסקנה של המנג'ר המקצועי של הקבוצה אריידו בריידה שמאוד אוהב את השחקן שנמכר על ידי צ'לסי אחרי שז'וזה מוריניו לא חשב שיש לו מקום בהרכב הקבוצה. 

ברצלונה תכננה לראות אותו נגד נאפולי בליגה האירופית, אך התאכזבה לגלות שמאמנו דיטר האקינג העדיף לתת לו לנוח לקראת חצי גמר הגביע הגרמני בו ניצחה את ארמיניה בילפלד 0:4. סקאוטים של הבלאוגרנה צפויים להגיע לגמר הגביע הגרמני בו תתמודד וולפסבורג נגד בורוסיה דורטמונד על מנת להמשיך את המעקב אחר הכוכב הצעיר. 

דה ברוינה יכול לשחק בכל עמדה בהתקפה. לסוכנו של השחקן, פטריק דה קוסטר, הגיעו הצעות מהקבוצות הבכירות ביותר ביבשת, אבל הזאבים לא מעוניינים למכור כרגע. מאמן הקבוצה אמר כי הבלגי מודע לכך שהוא יכול להשתפר במשחקו כשהוא מוביל מועדון כמו וולפסבורג. בנוסף, בעונה הבאה הזאבים ישחקו בליגת האלופות ודה ברוינה יהיה איש המפתח במפעל החשוב ביותר ביבשת.

בברצלונה מוכנים לחכות ולמעשה, המטרה היא להחתים את הקשר ואז ולהשאיל אותו בחזרה לקבוצה הגרמנית. כזכור, כל שחקן שברצלונה תחתים, ראשי לשחק רק מה-1 בינואר 2016  בעקבות האמברגו. מבחינת השחקן, במידה שיגיע לקבוצה בכירה כמו ברצלונה, הוא יסגור את החשבון עם ז'וז'ה מוריניו שכידוע לא חשב שהוא מתאים למועדון גדול כמו צ'לסי. 

 דה ברוינה במדי הבלוז, רוצה להוכיח למוריניו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי