גונדוגאן טס לברצלונה לחתום על חוזה במועדון

גונדוגאן. החלים לגמרי
גונדוגאן. החלים לגמרי | צילום: GettyImages

הקאטלונים מחפשים ניצחון על אתלטיקו שיבטיח זכייה באליפות

(גודל טקסט)

בשנה שעברה אתלטיקו מדריד זכתה באליפות כשחגגה את הזכייה במחזור האחרון על כר הדשא של קאמפ נואו אחרי 1:1 מול ברצלונה. צחוק הגורל הוא, שהקאטלונים יכולים להפוך הערב (20:00) את ההיסטוריה, ולזכות באליפות ה-23 שלהם באצטדיון הויסנטה קלדרון. ברסה זקוקה היום לנקודה בלבד.

 

עבור ברצלונה זה עשוי להיות גמר ראשון וזכייה ראשונה בתואר העונה והיא צפויה לזכות בטרבל, אבל לפניה עוד גמר גביע המלך נגד אתלטיק בילבאו וגמר האלופות נגד יובנטוס וזה לא הולך להיות קל. אם ברצלונה תפסיק הערב וריאל מדריד תנצח את אספניול עדיין יהיה לברסה יתרון נקודה ומשחק בייתי קל יחסית נגד לה קרוניה במחזור האחרון בעוד שריאל מדריד תארח את חטאפה.

 

 

הקבוצה של לואיס אנריקה רוצה לסגור את העניינים כבר היום, אבל אתלטיקו מדריד לא תקל עליהם את העניינים. מדובר בקבוצה גאה שהפסידה רק משחק ביתי אחד העונה (ויאריאל) והם רוצים להבטיח את המקום השלישי בליגה ועלייה ישירה לשלב הבתים.

 

שער ה'אל מונדו דפורטיבו'

 

דייגו טורס אמור לפתוח וברצלונה אחת הקבוצות החביבות עליו. הוא כבש נגדה 9 שערים ב-14 משחקים. מנגד לואיס סוארס בספק למשחק בגלל פציעה, אבל אנריקה אמר שמצבו טוב יותר והוא ייבחן אותו היום ויחליט. אם שלישיית MSN תעלה הערב בהרכב מלא, היא עשויה לשפר את שיאם שעומד כרגע על 114 שערים ביחד.

 

אנריקה אמר על המשחק: "העימות נגד אתלטיקו מדריד זה גמר שאנחנו רוצים לנצח בו. זה משחק מסובך עבורנו, אבל יהיה נחמד לזכות באליפות קשה ומסובכת כמו שהיתה העונה". לדבריו: "שיחקנו שלושה משחקים גדולים העונה נגד אתלטיקו מדריד, אבל בבית הם חזקים מאוד. המשחק הזה הוא לא נקמה עבורנו נגדם בגלל שהפסדנו את האליפות שנה שעברה במחזור האחרון".

 

בעוד שאנריקה לא הסכים להתייחס לאפשרות שקרלו אנצ'לוטי יעזוב את ריאל מדריד אמר דייגו סימאונה: "אם אנצ'לוטי יפוטר זה יהיה הפסד לריאל מדריד. הוא מאמן פנטסטי ויודע לנהל מעולה בני אדם ושחקנים. המועדון יאבד דמות חשובה מאוד אם יפטר אותו".

 

סימאונה. ינסה לקלקל לברצלונה (gettyimages)

 

בתוך כך פורסם שקשר בורוסיה דורטמונד, אילקאיי גונדוגאן, ששמו הוזכר גם בארסנל, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן עשוי לסכם בברצלונה. השבועון 'קיקר' פרסם אתמול שהגרמני טס לברצלונה לשיחות עם המועדון. הוא עשוי להגיע כיורש של צ'אבי. הוא היה פצוע 400 יום בגבו, אבל יש לו כל האישורים הרפואיים שהוא הבריא לחלוטין. מחירו יכול להיות נמוך מאוד אם יחתום לקראת ינואר 2016, כי אז הוא זכאי למו"מ עם קבוצות אחרות בגלל שחוזהו מסתיים בקיץ 2016. ברצלונה תצטרך לשלם עליו רק סכום מופחת.

 

 

הרכבים:

 

אתלטיקו מדריד: אובלק, חואןפראן, חימנס, גודין, סיקיירה, מאריו, גבי, קוקה, ארדה, גרייזמן, טורס

 

ברצלונה: בראבו, אלבס, פיקה, מסצ'רנו, אלבה, ראקיטיץ', בוסקטס, אינייסטה, ניימאר, פדרו, מסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי