זידאן וקלופ מועמדים לאימון ריאל

רשימת מחליפים
רשימת מחליפים | צילום: Gettyimages

הבלנקוס כבר עובדים על מחליף. רונאלדו פרץ בבכי לאחר ההפסד ליובה

(גודל טקסט)

מי יחליף את קרלו אנצ'לוטי כמאמן ריאל מדריד? כל עוד הנשיא פלורנטינו פרס לא הצהיר בוודאות שהמאמן האיטלקי יישאר כדי לסיים את חוזהו בעונה הבאה בריאל מדריד, יש סיכוי נמוך מאוד שפרס ישאיר את המאמן. 

ה'בילד' הגרמני פרסם הבוקר (שישי) שיורגן קלופ הוא אחד המועמדים שהוזכרו בבמועדון לאמן את הקבוצה בשנה הבאה. דורטמונד הדיחה לפני שנתיים את הבלנקוס בדרך לגמר האלופות ומאז קלופ נמצא על הראדר של הקבוצה. 

הבוקר מפרסם העיתון 'ספורט-אקספרס' הרוסי שגם מאמן טוטנהאם הוטספר לשעבר וזניט סט. פטרסבורג, אנדרה וילאש- בואש, הוזכר כמועמד להגיע לסנטיאגו ברנבאו. עוד ברשימה גם רפא בניטס (נאפולי) ורוברטו מנצ'יני (אינטר). 

עוד הוזכר שבריאל רוצים לחקות את המודל של ברצלונה ולמנות מעכשיו מאמנים שהיו גם שחקני עבר בקבוצה וזינאדין זידאן הוא המועמד העיקרי. הנשיא רואה בזידאן יד ימינו ושלח אותו לאמן את ריאל קסטיליה (הקבוצה השנייה של המועדון) ששיחקה העונה בליגה השלישית, אבל זידאן לא הרשים והיא לא העפילה לפלייאוף לעלייה לליגה השנייה. יחד עם זאת זידאן היה עסוק פעמים רבות בלימודי תעודת הפרו שלו, בהשתלמויות ועבודה בפיפ"א וקשה לומר אם הראש שלו היה נתון לחלוטין באימון הקבוצה.

ועוד בכלל לא פיטרו אותו. אנצ'לוטי

בתוך כך, שחקני ריאל מדריד מתייצבים לימין קרלו אנצ'לוטי ורובם היה רוצה שימשיך כמאמן. בסוף העונה שעברה, כשצבר 22 נצחונות רצופים בכל המסגרות, הצהיר אנצ'לוטי שהיה רוצה לפרוש כמאמן ריאל והוא בטוח שיחתום על הארכת חוזה, אבל עם תחילת 2015 הושעו כל השיחות ולא חודשו עד כה. 

אחרי ההדחה מהצ'מפיונסליג אמר המאמן: "אני רוצה להמשיך, אבל למועדון יש את כל הזכות לשנות". 

אחרי סקר של ה'אס' מסתבר שגם האוהדים וגם השחקנים רוצים שאנצ'לוטי ימשיך. 63.2 אחוז מהאוהדים הביעו בו תמיכה. המועדון שוקל אם להמשיך אותו מאז 12 במארס כשפלורטינו פרס טען בנאום חוצב להבות שאנצ'לוטי יסיים את העונה ויצא נגד התקשורת שמנסה להכריח אותו להחליף מאמן.

הוא לא אמר בשום מקום שהאיטלקי ימשיך גם בשנה הבאה. גם חבר ההנהלה, אמיליו בוטראגניו, התעלם פעמיים מהשאלות אם קרלו ימשיך.

גם הוא רוצה שאנצ'לוטי ימשיך. מרסלו

לאורך העונה הצהירו שחקני ריאל שהם לא רוצים שינוי. מרסלו אמר: "הוא ווינר ואם זה היה תלוי בי הוא היה נשאר". טוני קרוס: "מדובר במאמן בטופ של אירופה". כריסטיאנו רונאלדו: "אני נהנה לעבוד איתו". פפה אמר: "הוא גרם לנו להיות מוערכים בכל מקום אליו הגענו. אצל ז'וזה מוריניו שנאו אותנו".

בתוך כך סרחיו ראמוס גמר את העונה ולא יוכל לשחק נגד אספניול וחטאפה וגם טוני קרוס סיים את המשחק נגד יובנטוס כשהוא סובל מפציעה. 

באשר לגארת' בייל, הנשיא לשעבר, רמון קלדרון, אמר: "בייל יעזוב את ריאל מדריד רק אם ירצה בכך. הקבוצה לא תיזום את מכירתו". באנגליה פרסמו ה'דיילי סטאר' וה'דיילי אקספרס' שמנצ'סטר יונייטד מציעה עליו 80 מיליון ליש"ט. 

רונאלדו בכה בחדר ההלבשה בסיום התיקו מול יובנטוס

המשחק בין ריאל מדריד ליובנטוס היה ביום רביעי, אבל ריקושים ממנו עדיין מופיעים בכלי התקשורת בספרד ובעיקר מה קרה אחרי המשחק. ערוץ הטלוויזיה הספרדי 'קווטרו' גילה שכריסטיאנו רונאלדו לקח קשה את ההדחה מליגת האלופות ופרץ בבכי בחדר ההלבשה. הוא ירד מיד מכר הדשא והיה הראשון שהגיע לחדר ההלבשה והחל לבכות. לפי הערוץ הוא ישב בחדר ההלבשה המום לחלוטין. 

לקח קשה את ההדחה מהאלופות. רונאלדו

הקפטנים סרחיו ראמוס ואיקר קסיאס ניסו להרגיע את הרוחות ונשאו נאום בחדר ההלבשה כאשר רונאלדו נשאר מבודד עם עצמו ולא התייחס. רונאלדו נראה לאחר מכן במסיבה שערכו לשתי הקבוצות כשהוא מדוכא. הוא עזב את המסיבה לבדו. גם במהלך המשחק הוא נראה מזועזע אחרי החמצה גדולה שלו. לפי הדיווח קרלו אנצ'לוטי שוחח אף הוא עם השחקנים ובירך כל אחד מהם על המאמץ שהשקיע כל השנה במפעל. 

המנג'ר המקצועי לשעבר של ריאל מדריד, אריגו סאקי, העלה ספקות לגבי כושרו של רונאלדו ואמר: "בשלושת החודשים האחרונים לא מדובר באותו שחקן שהכרנו. לדעתי הוא לא כשיר לחלוטין". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי