ברצלונה סימנה את אילקאיי גונדוגאן

גונדוגאן. יצטרך לשבת חצי שנה בחוץ
גונדוגאן. יצטרך לשבת חצי שנה בחוץ | צילום: Gettyimages

קשר דורטמונד הוא המועמד הבכיר להחליף את הקפטן שעוזב לקטאר

(גודל טקסט)

אילקאיי גונדוגאן נחשב למועמד הראשי להחליף את צ'אבי הרננדס, שעוזב את ברצלונה לטובת קריירה חדשה בקטאר. 

 

המנג'ר המקצועי של הקטאלונים, אריידו בריידה, אוסף נתונים על מחליפים אפשריים לצ'אבי ואחד מהם הוא גונדוגאן, שכבר ערך בדיקות רפואיות בברצלונה. המעניין בסיפור שהוא נבדק תחילה אצל הרופא לשעבר של באיירן מינכן, האנס-ווילהלם וולפארת, ועבר את הבדיקות בצורה חיובית. הוא היה פצוע שנה בגבו וקבוצות אחרות שרוצות בו כמו ארסנל ומנצ'סטר יונייטד חששו להחתים אותו בגלל הפציעה. 

 

 

לפי ה'אל מונדו דפורטיבו', בין ברצלונה לגונדוגאן כבר הושג סיכום עוד בימי המנג'ר המקצועי הקודם אנדוני זוביזרטה, אבל זהו הסכם ראשוני בלבד. ברסה עדיין לא פנתה לדורטמונד וגונדוגאן צריך להיות מודע לכך שהוא ייאלץ לבלות חצי שנה מחוץ למגרשים בגלל האמברגו על ברצלונה. 

 

גונדוגאן נלהב להגיע לברסה ולכן עבר בדיקות רפואיות במינכן, במטרה שהרופאים בברצלונה יוכלו לראות את כל התיק הרפואי שלו. קשר דורטמונד נפצע ב-14 באוגוסט 2013 במשחק של נבחרת גרמניה נגד פארגוואי ולא שיחק שנה לאחר מכן. ראשי דורטמונד לא הצליחו לשכנע אותו לחתום בדורטמונד על הארכת חוזה והם מצפים כעת להרוויח משהו על העיסקה מאחר וחוזהו של השחקן מסתיים בקיץ 2016. המאמן החדש של דורטמונד, תומאס טוכל, הסכים לשחרר את גונדוגאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי