אל-גאזי התאמן עם ריאל: "חלמתי לפגוש את רונאלדו"

אל-גאזי. נראה שמאמסטרדם הוא יעזוב רק לריאל
אל-גאזי. נראה שמאמסטרדם הוא יעזוב רק לריאל | צילום: Gettyimages

שחקנה של אייאקס אמסטרדם הגיע למדריד ועשוי להצטרף לבלאנקוס

(גודל טקסט)

הכוכב הצעיר של אייאקס אמסטרדם, אנואר אל-גאזי, מבוקש בריאל מדריד. הקיצוני המשחק גם כחלוץ שני וחלוץ מרכזי, הגיע למבחנים בסנטיאגו ברנבאו – כך דיווח היום (חמישי) העיתון ההולנדי 'דה טלחראף'. מאמן נבחרת הולנד הצעירה נתן לו אישור להגיע יום אחד מאוחר יותר לאימוני הנבחרת והוא התאמן עם שחקני ריאל מדריד. 

אל-גאזי התרגש מאוד באימון וסיפר לעיתון שהגשים את חלום חייו לפגוש את כריסטיאנו רונאלדו, אותו הוא מעריץ ומנסה לחקות. מימון אולד ראדי, שחקן קולנוע הולנדי ממוצא מרוקאי, סידר לאל-גאזי את האימון בזכות קשריו. "הוא ידע עד כמה אני מעריץ את רונאלדו. מגיל צעיר מאוד הייתי מחקה את התנועות שלו בסלון אצלי בבית", אמר השחקן שגם הוא ממוצא מרוקאי, אבל החליט לשחק עבור נבחרת הולנד ולא מרוקו. 

מסתבר שחסה רודריגס הצעיר מריאל מדריד לקח את אל -אזי משדה התעופה לאימון של ריאל מדריד. אל-גאזי נמצא על הכוונת של צ'לסי, באיירן מינכן ואתלטיקו מדריד שעוקבות אחריו. הוא כבש העונה 9 שערים ב-31 משחקים באייאקס וזו העונה הראשונה בה שיחק בבוגרים. 

רונאלדו ואל-גאזי במדריד (מסך)

אל-גאזי סיפר לעיתון: "זה היה פנטסטי לקבל טיפים באימון מרונאלדו והוא אמר לי איך להתאמן טוב יותר ואיזו תזונה טובה לי". השחקן שנבחר לכישרון של השנה קיבל מחמאות ממאמנו פראנק דה בור שאמר: "אנואר יעשה הכל יום יום כדי להיות שחקן טוב יותר. הוא שיחק אצלנו העונה ב-43 משחקים בכל המסגרות וזה יפה מאוד לשחקן בגילו". אל-גאזי גם זכה לקבל חתימה של רונאלדו על נעלי הכדורגל שלו והביא לרונאלדו חולצה של אייאקס אמסטרדם מתנה. נראה כי אם הוא לא יעבור למדריד עוד השנה, זה יקרה שנה אחת מאוחר יותר.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי