"אחזור בעוד שבועיים לחגוג זכייה בכל התארים"

צ'אבי. עוד לא נאמרה המילה האחרונה
צ'אבי. עוד לא נאמרה המילה האחרונה | צילום: Gettyimages

צ'אבי הבטיח לאוהדי ברצלונה שהם עוד יפגשו העונה בקאמפ נואו

(גודל טקסט)

ברצלונה נפרדה אתמול מצ'אבי אחרי ה-2:2 נגד דפורטיבו לה קורוניה עם טקס מרגש שכלל קונפטי וגביע מיוחד שהעניק לו נשיא ההתאחדות הספרדית, אנחל מאריה וילאר.

 

זו היתה השנה הראשונה שצ'אבי היה הקפטן וזאת בגלל פרישתו של קרלס פויול בעונה שעברה. הוא סיים את המשחק עם ריצה מסביב למגרש כדי לקבל את מחיאות הכפיים של 93,743 האוהדים הנרגשים שהגיעו לצפות במשחק האליפות ולהוקיר תודה לקפטן. 

 

 

צ'אבי כמובן עוד לא עזב לקטאר, זה יקרה רק עם סיום העונה, והוא ישחק בגמר גביע המלך נגד אתלטיק בילבאו ב-30 במאי ובגמר האלופות ב-6 ביוני בברלין, אבל הפרידה אתמול מהקאמפ נואו בהחלט היתה מיוחדת. 

 

צ'אבי בכה וצרח מאושר אחרי שראה קטע וידאו שהוכן לכבודו ובו השערים והבישולים הכי יפים שהיו לו ב-17 שנותיו במועדון. אנדרס אינייסטה אמר לאוהדים: "יש לנו את הכבוד לומר שלום לשחקן, לאגדה עבור המועדון ועבור הכדורגל בכלל. תודה רבה על כל כך הרבה שנים שלמדתי ממך". 

 

צ'אבי הנרגש קיבל את המיקרופון ולא עצר את הדמעות: "תודה רבה על הכל", אמר בבכי, ניגב את הדמעות והמשיך: "עשיתם אותי האדם הכי מאושר בעולם היום ובמשך 17 השנים האחרונות. מה שיגידו עלינו לא משנה, אנחנו המועדון הכי טוב בעולם. אני רוצה להודות לאשתי, להוריי, לאחיי ולאחותי ולחברים. הייתם שם בשבילי כל העת".

 

מספר 6 של הקטאלונים הוסיף: "אני אחזור לכאן בעוד כשבועיים לחגוג את הזכייה בכל התארים. 15 ימים כדי לזכות בהכל. ויסקה ברסה, ויסקה קטאלוניה". הוא מקווה שהפרידה הסופית תהיה בברלין כאשר אליפות הצ'מפיונסליג הרביעית תהיה במזוודה שלו. 

 

צ'אבי הנרגש, אתמול בקאמפ נואו (Gettyimages)

 

עורך הספורט של ה'אל מונדו דפורטיבו' כתב שהפרידה מצ'אבי היתה מדהימה ושהטקס היה בדיוק מה שהגיע לשחקן ברמה שלו שתרם כל כך הרבה למועדון. "זו היתה הפרידה הכי טובה מאגדה. ברצלונה יודעת להיפרד מהאגדות שלה ואפילו העובדה שלה קורוניה נשארה ברגע האחרון בליגה תרמה לאווירה הנפלאה. ההוקרה החלומית לצ'אבי הגיעה לו". 

 

כמובן שזה לא היה הסיפור היחידי אתמול בעיר, הרי שברצלונה גם חגגה את הזכייה באליפות. המאמן לואיס אנריקה הודה לאוהדים ואנדרס אינייסטה הדגיש שיש להם עוד עבודה. תומאס ורמאלן בהופעת בכורה העונה גילה שיש לקבוצה בלם נוסף בקנה כשקיבל ציון 3 כוכבים ב'אל מונדו דפורטיבו'. 

 


העיתון 'ספורט' של קאטלוניה כתב בכותרת הראשית שלו: "צ'אבי עזב כמו אלוף".


ליאו מסי חגג עם חברתו ובנם על כר הדשא וגם נתפס בתמונה אחת ששוה אלף מילים כשהוא מחליק ידיים עם לואיס אנריקה. אין ספק שהמתיחות ביניהם כבר לא קיימת. העיתון 'אל מונדו דפורטיבו' כתב שהימים בהם היתה מלחמה קרה בין השניים ולא היה דיאלוג חלפו מהעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי