אנריקה: "אסור להוריד רגל מהגז מול חטאפה"

| צילום: Gettyimages

מאמן ברצלונה לקראת המשחק הערב: "הפער מריאל קטן". ורמאלן על הספסל

(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק הערב (21:00) בקאמפ נואו נגד חטאפה והמאמן לואיס אנריקה ביקש מהשחקנים להמשיך להישאר מפוקסים למרות העומס. ניצחון ירחיק את ברסה המוליכה עד חמש נקודות מהשנייה ריאל מדריד שתשחק ביום רביעי בברנבאו נגד תומר חמד ואלמריה.

תומאס ורמאלן הבלגי, שהגיע לקבוצה פצוע בתחילת השנה ולא שיחק עדיין דקה, יישב על ספסל ברצלונה אחרי שקיבל אישור מהרופאים לשחק.

 

"חייבים להמשיך במלוא הריכוז ולנצח מחר את חטאפה, אסור להוריד את הרגל מהגז", אמר אנריקה במסיבת עיתונאים, "אסור לנוח. שלוש הנקודות חשובות מאוד, כי ריאל בדיוק כמונו לא עוצרת".

לשאלה אם יהיו קשיים נגד חטאפה אמר המאמן: "קאמפ נואו הוא מקום מושלם עבור כל קבוצה לנסות ולהצטיין בה נגדנו, בעונה שעברה חטאפה הוציאו פה 2:2. גם בסיבוב הראשון במדריד לא ניצחנו אותם (0:0),  כך שזה חייב להיות תמרור אזהרה נגדנו".

אנריקה הוסיף כי  "בברצלונה אין מינימום של תארים. אנחנו רוצים לקחת תארים. נקודה". לשאלה אם לוח המשחקים של ריאל קל יותר (לברצלונה נותר לשחק מול אתלטיקו, לבלאנקוס לא) אמר: "על הנייר אפשר לעשות כל מיני השוואות, אבל על המגרש יש פער קטן מאוד בין הקבוצות. לכן אי אפשר לזלזל בניצחון שלנו על אספניול בדרבי. אלה היו שלוש נקודות חשובות מאוד".

מאמן ברסה התייחס גם למשחק בו ניצחה ריאל מדריד את האקסית שלו סלטה ויגו 2:4 ואמר: "ציפיתי למשחק פתוח ומשוגע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי