"מסי השחקן הכי טוב בעולם"

מסתמן שיתוף פעולה היסטורי בין השניים
מסתמן שיתוף פעולה היסטורי בין השניים | Gettyimages

קאפלו מגיב על השת"פ האפשרי בין הפרעוש ורונאלדו במשחק האולסטאר של אופ"א

(גודל טקסט)

כמה שעות אחרי הפרסום הסנסציוני על אפשרות שליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו ישחקו יחד בנבחרת דרום אירופה נגד צפון אירופה במשחק האול סטאר שמתכננת אופ"א, הדגים מאמן רוסיה, פאביו קאפלו, מה יקרה כאשר ההשוואות יתחילו לעוף באוויר כשמסי ו-CR7 ישתפו פעולה באותה קבוצה.

 

כאשר המאמן נשאל מי השחקן הכי טוב בעולם אמר בלי למצמץ: "בלי ספק, ליאו מסי השחקן הכי טוב בעולם. כריסטיאנו רונאלדו? הוא השחקן הכי טוב בריאל מדריד". כשקאפלו נדרש להסביר את פשר ההגדרה המשעשעת שלו נשמע מרוכך יותר כשאמר: "מסי הוא שחקן עם דמיון גדול יותר ויצירתיות. הוא מיוחד בכדרור שלו ובאחזקת הכדור. רואנלדו הוא שחקן כדורגל גדול. אין ספק בכך".

 

על ניימאר אמר מאמן ריאל מדריד לשעבר שפוטר על ידי פלורנטינו פרס: "פרשת העלמת הכספים בהחתמה שלו השפיעה לדעתי על יכולתו במגרש. צריך להיות סבלניים איתו ולחכות קצת. הוא שחקן מאוד מוכשר ויש לו הרבה כישרון".

 

המאמן האיטלקי גם עקץ את ריאל מדריד כאשר אמר: "אין ספק שקרלו אנצ'לוטי מאמן גדול, אבל שיהיה ברור. בריאל מדריד יש בוס אחד וזה פלורנטינו פרס". על נבחרת ספרד אמר: "ויסנטה דל בוסקה מאמן גדול, אבל הוא חייב לחדש את המלחמה על החולצה של הנבחרת. השחקנים צריכים להבין שלזכות בחולצה זה לא דבר אוטומטי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי