אנצ'לוטי: נחליט על עתיד צ'יצ'ריטו רק בסוף העונה

אנצ'לוטי. הידיעות לא נכונות
אנצ'לוטי. הידיעות לא נכונות | צילום: GettyImages

מאמן ריאל מדריד שלל את הדיווחים שפורסמו אתמול. אודגרד זומן לסגל

(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד אלמרייה מחר (21:00). המאמן האיטלקי גילה, כי בניגוד לידיעה שיש לריאל מדריד 72 שעות להחליט על האם לרכוש את החלוץ המקסיקני צ'יצ'ריטו הרננדס, הבלאנקוס יחליטו על עתידו רק בסיום העונה.

 

בתוך כך פורסם שילד הפלא הנורבגי מרטין אודגרד יזומן לראשונה מאז הגיע לקבוצה לסגל למשחק מחר. חסה עשוי לפתוח גם הוא. קיילור נבאס יעמוד בשער במקום איקר קסיאס.

 

 

לפי ידיעות שפורסמו היום צ'יצ'ריטו מנסה לשכנע את מנצ'סטר יונייטד להוריד ממחירו שעומד על 20 מיליון יורו כדי שריאל מדריד תרכוש אותו, אבל אנצ'לוטי אמר: "נעריך את החלוץ רק בסיום העונה. הייתי מרוצה מאוד מתחילת העונה מהמקצועניות של השחקן. מאמן הוא בר מזל כשיש לו שחקנים שיכולים מיד לשחק עבורו. כולם מרוצים ממנו ואני מקווה שזה יישאר כך".

 

צ'יצ'ריטו. "כולם מרוצים ממנו" (GettyImages)

 

הבלאנקוס ידעו היום אם ברצלונה תעלה את הפער ממנה לחמש נקודות אחרי משחקה נגד חטאפה בקאמפ נואו. "אנחנו במצב בעונה בו כל משחק הוא לחיים ולמוות. תיקו נגד אלמרייה, משמעותו לא תהיה שאיבדנו את האליפות, אבל זה יסבך את החיים שלנו בליגה. יש לנו לוח משחקים לא קל, אבל אנחנו משכנעים שחוץ מהפציעות כולם במצב רענן בקבוצה".

 

המאמן גם שיבח את חאמס רודריגס: "הוא הצליח להפתיע אנשים רבים ומגלה יכולת מעולה העונה. שחקנים צעירים חייבים תמיד זמן כדי להתאקלם, אבל זה תלוי באופי שלהם והוא עשה זאת בצורה מצוינת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי