המגן הברזילאי פאביניו מתקרב לברצלונה

פאביניו. יגיע רק בינואר 2016
פאביניו. יגיע רק בינואר 2016 | צילום: Gettyimages

שחקנה של ריו אבה, העונה מושאל למונאקו הצרפתית, עשוי להחליף את דני אלבס

(גודל טקסט)

המעקב של ברצלונה אחרי פאביניו הברזילאי, המשחק כמגן במונאקו ומושאל מריו אבה, מתהדק. ברסה רוצה בו לעונה הבאה תחת ההחלטה שהוא יוכל לשחק רק מה-1 בינואר 2016.

המנג'ר המקצועי של ברסה, אריידו בריידה, נסע למונאקו בתחילת החודש וצפה בפאביניו משחק בגומלין נגד ארסנל. הברזילאי בן ה-21, שאמור לבוא על המשבצת של דני אלבס שצפוי לעזוב, הרשים בכוחו הפיזי ועצר את אלכסיס סאנצ'ס במשחק הראשון מול ארסנל באמירויות (1:3 לצרפתים).

בתוך כך, ברסה מארחת הערב (21:00) את חטאפה, ובניגוד לשמועות תומאס ורמאלן לא יישב על הספסל. המגן שהגיע מארסנל נפצע בקיץ שעבר ולא רשם אפילו דקה אצל הקטאלונים. גם ג'רארד פיקה (פציעה) וג'ורדי אלבה (מורחק) לא ישחקו.

בברצלונה רואים בחמשת המשחקים הבאים שלהם עד סיום העונה כמשחק גמר. המאמן לואיס אנריקה היה ברור לחלוטין כשאמר אתמול שברצלונה רוצה לזכות בכל התארים העונה. שאר המשחקים של הבלאוגרנה עד תום העונה: קורדובה (חוץ), ריאל סוסיאדד (בית), אתלטיקו מדריד (בחוץ), לה קורוניה (בבית). 

ליאו מסי, לואיס סוארס וניימאר כבשו עד כה 97 שערים במדי ברצלונה העונה בכל המסגרות. הם זקוקים היום לשלושה שערים כדי להגיע ל-100 כיבושים (מסי 47, ניימאר 31, סוארס 19). חטאפה וברצלונה נפגשו 21 פעמים עם 14 נצחונות לברצלונה, 5 תיקו ושני נצחונות לחטאפה. בעונה שעברה הפתיעה חטאפה את ברצלונה עם תיקו 2:2. 

הרכבים:

ברצלונה: בראבו, אדריאנו, מ'תייה, ברטרה, אלבס, צ'אבי, בוסקטס, ראפיניה, מסי, ניימאר, סוארס.

חטאפה: גואיטה, ויגריי, אלכסיס, נאלדו, ואסקס, לאגו, לאון, לאסן, רודריגס, היננסטרוזה, דיאוורה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי