ברצלונה רוצה את ארון רמזי מארסנל, תציע 50 מיל' ליש"ט

ארון רמזי. יעזוב לספרד?
ארון רמזי. יעזוב לספרד? | צילום: Gettyimages

באנגליה מדווחים כי הקטאלונים ינסו להביא את הוולשי במקומו של צ'אבי

(גודל טקסט)

'הסאן' הלונדוני טוען הבוקר (שישי) שברצלונה רוצה את קשרה הוולשי של ארסנל, ארון ראמזי, ומוכנה לשלם עליו סכום עתק של 50 מיליון ליש"ט. לפי העיתון, לואיס אנריקה אפילו חזה במשחקה של ארסנל נגד מנצ'סטר יונייטד כדי לראות את ראמזי וזו היתה הפעם העשירית שברסה עקבה העונה אחרי השחקן.

 

ברצלונה כבר סגרה עקרונית עם אילקאיי גונדוגן כפי שפורסם היום ב'אל מונדו דפורטיבו' וכעת היא רוצה גם את ראמזי על המשבצת של צ'אבי שעוזב. יכולתו למסור כדורים משווית לזו של צ'אבי ואנדרס אינייסטה. אכן מחמאה גדולה לקשר הוולשי שחוזהו בתותחנים יסתיים עוד ארבע שנים והוא מרוויח 125 אלף ליש"ט לשבוע. 

 

 

תשעה שחקנים כבר עברו מארסנל לברצלונה מאז שנת 2000. האם ראמזי יהיה העשירי? עד כה ברסה הכניסה לקופתה של ארסנל 123 מיליון ליש"ט בהעברות אלה. יחד עם זאת, אלכסיס סאנצ'ס עשה את הדרך ההפוכה בקיץ האחרון. 

 

ברצלונה רכשה בקיץ הקודם את לואיס סוארס תמורת 75 אלף ליש"ט וניצלו פירצה בחוזה שאיפשרה להם לרכוש אותו. כעת הם יכולים לעשות אותו דבר עם ראמזי. השחקן האחרון אותו רכשה מארסנל, תומאס ורמלאן, עדיין לא שיחק אפילו דקה בגלל פציעה.

 

 

רמזי עם ורמאלן. יחזרו לשתף פעולה יחד? (GettyImages)

 

 

ברצלונה מקווה שאולי אחרי הבחירות לנשיאות של פיפ"א ב-29 במאי היא תקבל חנינה על אמברגו ההעברות עד ינואר 2016 משום שפיפ"א חקרה האשמות דומות לאלה שהיו נגדה גם בקבוצות כמו ריאל מדריד, אתלטיקו מדריד, ולנסיה ואחרות והחליטה לא להעניש אותם עד עכשיו.

ברסה יכולה לחתום על חוזה מקדים עם ארסנל לגבי העברת ראמזי רק החל מינואר 2016.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי